dc.contributor.author | Žalalis, Giedrius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:52:18Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:52:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108203 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe analizuojamas sklandytuvo LAK – 12 sparno profilinis pasipriešinimas. Tiriamojoje dalyje teoriniu būdu apskaičiuojama indikatorinio greičio ∆v priklausomybė nuo kalibruotojo greičio V∞ kiekvienu užsparnio atlenkimo kampu. Gauti teoriniai rezultatai lyginami su eksperimentiniais. Programa „XFOIL“ apskaičiuojamos greičių epiūros ir slėgių koeficientai cp ant tiriamosios profilio briaunos kintant keliamosios jėgos koeficientui cL. Greičių epiūros grafiniu būdu analizuojamos programa „Autocad“, ir apskaičiuojami vidutiniai maksimalūs greičiai V2max. Pasinaudojus programa „Mathcad“, kurioje aprašomas sprendimo algoritmas, apskaičiuojami indikatoriniai greičiai ∆v. Sudaromi grafikai, vaizduojantys teorinį indikatorinio greičio kitimą pagal kalibruotą greitį, ir lyginami su eksperimentiniais rezultatais. Remiantis eksperimentinių ir teorinių rezultatų palyginimais pateikiamos išvados. | lit |
dc.description.abstract | Lak-12 glider‘s drag analysis of wing profile is presented in this master‘s thesis. Indicated airspeed ∆v dependence of calibrated airspeed V∞ for each flap angle settings are theoretically calculated in research part. The obtained theoretical results are compared with experimental results. Veloscity distribution and pressure coefficients cp on wing profile trailing edge are calculated with „XFOIL“ software, when lift coefficient cL is changing. Average maximum velocity V2max from velocity distribution is graphically analyzed with software „Autocad“. Using „Mathcad“ software, which describes the algorithm of calculation, are obtained indicated airspeed ∆v. Theoretical graphs of indicated airspeed dependence of calibrated airspeed are comparing with experimental graphs. In accordance with experimental and theoretical comparisons of results, the conclusions were made. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 80 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1725246/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Sparno profilio pasipriešinimo analizė | |
dc.title.alternative | Wing profile drag analysis | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering | |
dc.subject.lt | pasienio sluoksnis | |
dc.subject.lt | aerodinaminis pėdsakas | |
dc.subject.lt | pilno slėgio matavimo įrenginys | |
dc.subject.lt | pasipriešinimo koeficientas | |
dc.subject.lt | profilinis pasipriešinimas | |
dc.subject.en | boundary layer | |
dc.subject.en | wake | |
dc.subject.en | integrating wake rake probe | |
dc.subject.en | drag coefficient | |
dc.subject.en | profile drag | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1725246 | |