Show simple item record

dc.contributor.authorŽalalis, Giedrius
dc.date.accessioned2023-09-18T08:52:18Z
dc.date.available2023-09-18T08:52:18Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108203
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe analizuojamas sklandytuvo LAK – 12 sparno profilinis pasipriešinimas. Tiriamojoje dalyje teoriniu būdu apskaičiuojama indikatorinio greičio ∆v priklausomybė nuo kalibruotojo greičio V∞ kiekvienu užsparnio atlenkimo kampu. Gauti teoriniai rezultatai lyginami su eksperimentiniais. Programa „XFOIL“ apskaičiuojamos greičių epiūros ir slėgių koeficientai cp ant tiriamosios profilio briaunos kintant keliamosios jėgos koeficientui cL. Greičių epiūros grafiniu būdu analizuojamos programa „Autocad“, ir apskaičiuojami vidutiniai maksimalūs greičiai V2max. Pasinaudojus programa „Mathcad“, kurioje aprašomas sprendimo algoritmas, apskaičiuojami indikatoriniai greičiai ∆v. Sudaromi grafikai, vaizduojantys teorinį indikatorinio greičio kitimą pagal kalibruotą greitį, ir lyginami su eksperimentiniais rezultatais. Remiantis eksperimentinių ir teorinių rezultatų palyginimais pateikiamos išvados.lit
dc.description.abstractLak-12 glider‘s drag analysis of wing profile is presented in this master‘s thesis. Indicated airspeed ∆v dependence of calibrated airspeed V∞ for each flap angle settings are theoretically calculated in research part. The obtained theoretical results are compared with experimental results. Veloscity distribution and pressure coefficients cp on wing profile trailing edge are calculated with „XFOIL“ software, when lift coefficient cL is changing. Average maximum velocity V2max from velocity distribution is graphically analyzed with software „Autocad“. Using „Mathcad“ software, which describes the algorithm of calculation, are obtained indicated airspeed ∆v. Theoretical graphs of indicated airspeed dependence of calibrated airspeed are comparing with experimental graphs. In accordance with experimental and theoretical comparisons of results, the conclusions were made.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent80 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1725246/datastreams/MAIN/content
dc.titleSparno profilio pasipriešinimo analizė
dc.title.alternativeWing profile drag analysis
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.ltpasienio sluoksnis
dc.subject.ltaerodinaminis pėdsakas
dc.subject.ltpilno slėgio matavimo įrenginys
dc.subject.ltpasipriešinimo koeficientas
dc.subject.ltprofilinis pasipriešinimas
dc.subject.enboundary layer
dc.subject.enwake
dc.subject.enintegrating wake rake probe
dc.subject.endrag coefficient
dc.subject.enprofile drag
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1725246


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record