Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorChatkevič, Beata
dc.date.accessioned2023-09-18T08:52:18Z
dc.date.available2023-09-18T08:52:18Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108204
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe „Konsultacinis verslas plėtojant sveikatos apsaugos paslaugas: tarptautinio marketingo strategija“ nagrinėjamos problemos, egzistuojančios įmonėse, atliekančiose sveikatos apsaugos srities rinkos tyrimus. Pagrindinis darbo tikslas – išanalizuoti tarptautinio marketingo, paslaugų ir e. marketingo strategijų rengimo teorines nuostatas ir principus, pasiūlyti integruotą tarptautinio marketingo strategijos rengimo modelį, skirtą įmonėms, atliekančioms sveikatos apsaugos srities rinkos tyrimus. Teorinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiama marketingo literatūros analizė, kurioje nuosekliai yra nagrinėjama tarptautinio, paslaugų, e. marketingo, strategijos rengimo teorijų samprata. Teorinės dalies pabaigoje pateikiamas teorinis tarptautinio marketingo strategijos rengimo modelis. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje atliekami analitiniai tyrimai, kuriais siekiama išskirti pagrindines problemas, vyraujančias tokiose įmonėse. Projektinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiamas patikslintas integruotas tarptautinio marketingo strategijos rengimo modelis, skirtas tarptautiniu mastu veikiančių įmonių verslo plėtrai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius marketingo strategijos rengimo aspektus pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro įvadas, keturios pagrindinės dalys, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas bei priedai. Darbo apimtis – 91 p. teksto be priedų, 31 iliustr., 16 lent., 57 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis final master project entitled „Consultancy business in developing healthcare services: international marketing strategy” analyses the main problems occurring in the companies that are conducting market research studies in the healthcare sector. The main purpose of this paper is to analyse the theoretical background and the main principles of international marketing’s, services’ and e. marketing strategies’ forming, and to suggest a theoretical model for international marketing strategy forming for the companies conducting market research studies in the healthcare sector. The theoretical part of the paper is dedicated to a review of literature on international marketing, service and e. marketing where the concept of International marketing strategy preparation theory is thoroughly investigated. In the reference to analysed and systemized literature review, an adopted model of international marketing strategy is presented. Analytical part of this Master project contains the research itself which aims at distinguishing the main issues occurring in market research companies. The project-based part of the work offers different stages of international marketing strategy process, as well as the most relevant decisions aiming to enhance the activity of the market research companies. After the evaluation of the theoretical and the practical research proposals an integrated international marketing strategy model is provided. Structure: introduction, the four main sections, conclusions and references. Thesis consist of: 91 p. text without appendixes, 44 pictures, 21 tables, 75 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent153 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1926676/datastreams/MAIN/content
dc.titleKonsultacinis verslas plėtojant sveikatos apsaugos paslaugas: tarptautinio marketingo strategija
dc.title.alternativeThe consultancy business developming healthcare services: international marketing strategy
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.lte. marketingas
dc.subject.ltmarketingo strategijos rengimo procesas
dc.subject.lttarptautinis marketingas
dc.subject.ene. marketing
dc.subject.enmarketing strategy preparation
dc.subject.eninternational marketing
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1926676


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą