Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPetraitytė, Neringa
dc.date.accessioned2023-09-18T08:53:20Z
dc.date.available2023-09-18T08:53:20Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108301
dc.description.abstractNekilnojamojo turto rinka ir tinkamas jos funkcionavimas yra svarbus valstybės ekonomikos elementas. Pagrindinė rinkos funkcija - skirstyti ir perskirstyti nekilnojamajį turtą tarp savininkų. Tai yra ženklus indėlis į ekonominę gerovę, ypač besivystančioms šalims. Tokias tarpininkavimo paslaugas teikia nekilnojamojo turto agentūros. Teikiant paslaugą būtent veikla tampa kliento poreikių tenkinimo priemone. Pirmuose trijuose darbo skyriuose apžvelgiama paslaugos teorija, aptariami vartotojų elgsenos teoriniai principai, vartotojų poreikių patenkinimo principai mokslinėje literatūroje. Išanalizavus mokslinę literatūrą sudaroma rodiklių, pagal kuriuos vertinamas vartotojų pasitenkinimas nekilnojamojo turto agentūrų paslaugomis, sistema. Nagrinėjami įvaizdžio, personalo, paslaugų, siūlomų objektų, geografinės padėties rodikliai. Rezultatų analizei yra taikomas daugiakriteris analitinės hierarchijos proceso metodas. Rodiklių reikšmingumams nustatyti vykdoma nekilnojamojo turto agentūrų paslaugų vartotojų anketinė apklausa. Duomenims apdoroti naudojama Expert Choice programinė įranga, kuri sprendžia tokius uždavinius, kaip reikšmingumo nustatymas, geriausios alternatyvos suradimas. Darbo rezultatas – sudarytas vartotojų pasitenkinimo nekilnojamojo turto agentūrų paslaugomis rodiklių medis. Pateikiamas analitiškai apdorotas rezultatas – didžiausią įtaką vartotojų pasitenkinimui turinčių rodiklių reikšmingumai. Tyrimo medžiaga gali būti pritaikyta praktikoje vykdant nekilnojamojo turto agentūrų veiklą, didinant veiklos efektyvumą.lit
dc.description.abstractThe market of real estate and its appropriate functioning are very important things in the state economics. The main function of the market is to distribute and to redistribute the estate among the owners. It’s a remarkable contribution in economical welfare especially in undeveloped countries. The intercession services are suggested in the real estate agencies. While giving the service the activity becomes the catering device of the client’s needs. The first three parts of the final work get through the theory of the service, the theoretical principles of the consumers’ behavior, the principles of the consumers’ satisfaction in the scientific literature. After the analysis of the scientific literature the system of the marks which can asses the consumers’ satisfaction with the services of the real estate agencies. The marks of the image, the personal, the services, the suggested objects and the geographical position are analyzed. The multi-criterion method of the analytical hierarchy of the process was used to analyze the result So as to determine the worth of the marks the survey was used and to process the data we used the Expert Choice program which can determine the worth and to find the best alternative. The result of the final work is the tree of the marks of the consumers’ satisfaction with the services of the real estate agencies. There the result of the analytical research is given and it shows the marks which influence the consumers’ satisfaction the most. The material of the research can be used in practice while administering the work of a real estate agency or improving an effectiveness of its work.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent76 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1938688/datastreams/ATTACHMENT_1938691/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1938688/datastreams/MAIN/content
dc.titleVartotojų pasitenkinimo nekilnojamojo turto agentūrų paslaugomis tyrimas
dc.title.alternativeStudy on Consumer Satisfaction with Services of Real Estate Agencies
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltAnalitinės hierarchijos proceso metodas
dc.subject.ltExpert Choice programa
dc.subject.ltnekilnojamasis turtas
dc.subject.ltnekilnojamojo turto agentūros
dc.subject.ltvartotojų pasitenkinimas
dc.subject.enAnalytic hierarchy process
dc.subject.enExpert Choice program
dc.subject.enreal estate
dc.subject.enreal estate agencies
dc.subject.enconsumers’ satisfaction
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1938688


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą