Show simple item record

dc.contributor.authorMasiulionis, Jonas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:53:53Z
dc.date.available2023-09-18T08:53:53Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108380
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos krovinių vežimo iš Kinijos į Europą geležinkelių transportu problemos, įvairių autorių nuomonė šia tema. Išnagrinėta esama krovinių vežimo iš Kinijos į Europą jūrų ir geležinkelių transportu situacija ir dėl to atsirandančios problemos, išanalizuotos esamos geležinkelių transporto panaudojimo galimybės tokių krovinių vežimo srityje. Baigiamajame darbe skaičiuojamas geležinkelio linijų, esančių tarp Kinijos ir Europos, krovinių metinis pralaidumas, nustatomos mažiausią pajėgumą turinčios vietos, galimi vežti srautai lyginami su esamais jūrų transporto srautais. Nustatomas šių pajėgumų didinimo planas, apskaičiuojamas jam reikalingas investicijų poreikis. Vertinant projekto investicijų efektyvumą, apskaičiuojama projekto dabartinė grynoji vertė, vidinė pelno norma, investicijų rentabilumo indeksas ir atsipirkimo laikas. Taip pat atliekamas šio projekto ekonominis įvertinimas, apskaičiuojant finansinę naudą, kurią patirs Europoje esantys krovinių gavėjai dėl sutrumpėjusio krovinių pristatymo laiko, bei prognozuojamą naudą Lietuvai dėl sukurtų naujų darbo vietų ir papildomų mokesčių į biudžetą. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius krovinių vežimo iš Kinijos į Europą geležinkelių transportu aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir pasiūlymai.lit
dc.description.abstractThe final master thesis analyses the problems and scientific literature on freight shipment by rail from China to Europe. The work contains the analysis of the current situation and emerging problems of freight shipment by sea and rail from China to Europe. It also includes an investigation of railway infrastructure abilities to manage these carriages. The work contains the calculation of cargo throughput of railway lines between China and Europe. It also determines the weakest links in these lines. In addition, the possible cargo turnover is compared with sea freight turnover. After this, the project of throughput increasing is taken, including the calculation of desirable investment. Analyzing the effectiveness of this investment project, net present value, internal return rate and investment profitableness index are calculated. The analysis also includes economical assessment, identifying financial benefit to freight receivers in Europe, which appears from saved time of cargo distribution from China. What is more, the benefit Lithuania gets from new workplaces and additional budget income is discussed. Having analyzed the theoretical and practical aspects of freight shipment by rail from China to Europe, the conclusions and proposals are presented.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent103 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1760213/datastreams/ATTACHMENT_1760216/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1760213/datastreams/MAIN/content
dc.titleKrovinių vežimo iš Kinijos į Europą geležinkelių transportu perspektyvų tyrimas
dc.title.alternativeResearch on prospects of freight shipment by rail from China to Europe
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltKinija
dc.subject.ltgeležinkelių transportas
dc.subject.ltTranssibiro magistralė
dc.subject.ltkonteineriniai vežimai
dc.subject.enChina
dc.subject.enrailway transport
dc.subject.enTranssiberian railway
dc.subject.encontainer shipment
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1760213


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record