Show simple item record

dc.contributor.authorPaškevičius, Paulius
dc.date.accessioned2023-09-18T08:53:57Z
dc.date.available2023-09-18T08:53:57Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108404
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe išanalizuoti skirtingi automobilvežių tipai ir jų konstrukcijos. Išanalizuota mokslinė literatūra straipsniai, kurioje kompiuterinio modeliavimo programomis tiriamos sunkvežimių konstrukcijos bei jos tobulinamos. Šiame darbe tyrimui pasirinktas Lietuvoje pagamintas automobilvežis „Rimo“. Nustatytos dvi pavojingos konstrukcinės vietos (automobilio tvirtinimo tiltelis ir automobilvežio priekabos priekinis statramstis), kuriose yra atsiradę įtrūkių. Preliminariai nustatytos pavojingose konstrukcinėse zonose veikiančios jėgos. Naudojantis „SolidWorks“ programiniu paketu sumodeliuoti pasirinkti elementai. Konstrukcijos statinio stabilumo tyrimas atliktas naudojant „Ansys“ programinį paketą. Tyrimu patvirtinamos pavojingos konstrukcinės zonos , modeliuojamas siūlomas patobulinimas bei jis patikrinimas. Pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbo apimtis - 59 psl. teksto be priedų, 67 iliustracijos, 20 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedailit
dc.description.abstractVarious designs and different types of car carriers are analyzed in the final Master thesis. The research papers were analyzed to understand the computer aided design softwares, who help to analyze and improve the structure of car carriers. The Lithuanian made car carrier, called “RIMO”, was chosen for this Master thesis. Two most critical zones were identified, where cracks can be found: car fastening bridge and strut for car’s front suspension. Internal forces were obtained in those critical zones. Selected elements were modelled by “SolidWorks” software. The stability analysis of the structure was made by “Ansys” software. Most critical zones in structure verified by test, suggested improvement was modelled and tested. Conclusions and suggestions are proposed. Thesis consists of 59 p. of text without appendixes, 67 pictures, 20 bibliographical entries. Appendixes includedeng
dc.formatPDF
dc.format.extent64 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1770393/datastreams/MAIN/content
dc.titleAutomobilvežio platformos patikimumo tyrimas
dc.title.alternativeResearch of transporter platform reliability
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltautomobilvežis
dc.subject.ltrėminė konstrukcija
dc.subject.lt„Solidworks“
dc.subject.lt„Ansys“
dc.subject.ltbaigtinių elementų metodas
dc.subject.encarcarrier
dc.subject.enframe
dc.subject.en„Solidworks“
dc.subject.en„Ansys“
dc.subject.enthe finite element method
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1770393


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record