dc.contributor.author | Paškevičius, Paulius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:53:57Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:53:57Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108404 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe išanalizuoti skirtingi automobilvežių tipai ir jų konstrukcijos. Išanalizuota mokslinė literatūra straipsniai, kurioje kompiuterinio modeliavimo programomis tiriamos sunkvežimių konstrukcijos bei jos tobulinamos. Šiame darbe tyrimui pasirinktas Lietuvoje pagamintas automobilvežis „Rimo“. Nustatytos dvi pavojingos konstrukcinės vietos (automobilio tvirtinimo tiltelis ir automobilvežio priekabos priekinis statramstis), kuriose yra atsiradę įtrūkių. Preliminariai nustatytos pavojingose konstrukcinėse zonose veikiančios jėgos. Naudojantis „SolidWorks“ programiniu paketu sumodeliuoti pasirinkti elementai. Konstrukcijos statinio stabilumo tyrimas atliktas naudojant „Ansys“ programinį paketą. Tyrimu patvirtinamos pavojingos konstrukcinės zonos , modeliuojamas siūlomas patobulinimas bei jis patikrinimas. Pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbo apimtis - 59 psl. teksto be priedų, 67 iliustracijos, 20 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai | lit |
dc.description.abstract | Various designs and different types of car carriers are analyzed in the final Master thesis. The research papers were analyzed to understand the computer aided design softwares, who help to analyze and improve the structure of car carriers. The Lithuanian made car carrier, called “RIMO”, was chosen for this Master thesis. Two most critical zones were identified, where cracks can be found: car fastening bridge and strut for car’s front suspension. Internal forces were obtained in those critical zones. Selected elements were modelled by “SolidWorks” software. The stability analysis of the structure was made by “Ansys” software. Most critical zones in structure verified by test, suggested improvement was modelled and tested. Conclusions and suggestions are proposed. Thesis consists of 59 p. of text without appendixes, 67 pictures, 20 bibliographical entries. Appendixes included | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 64 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1770393/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Automobilvežio platformos patikimumo tyrimas | |
dc.title.alternative | Research of transporter platform reliability | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | automobilvežis | |
dc.subject.lt | rėminė konstrukcija | |
dc.subject.lt | „Solidworks“ | |
dc.subject.lt | „Ansys“ | |
dc.subject.lt | baigtinių elementų metodas | |
dc.subject.en | carcarrier | |
dc.subject.en | frame | |
dc.subject.en | „Solidworks“ | |
dc.subject.en | „Ansys“ | |
dc.subject.en | the finite element method | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1770393 | |