Show simple item record

dc.contributor.authorMažylytė, Viktorija
dc.date.accessioned2023-09-18T08:54:02Z
dc.date.available2023-09-18T08:54:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108423
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas Baltijos funkcinis oro erdvės blokas. Dėl kasmet didėjančio skrydžių srauto susidaro vėlavimai, kurie rodo egzistuojančius oro erdvės struktūros ir darbo organizavimo trūkumus. Baigiamajame darbe modeliuojamas esamos oro erdvės struktūros pralaidumo didinimas Baltijos FOEB, gerinant esamų žmonių išteklių panaudojimą. Naudojantis kompiuterine programa NEVAC, nustatyti skrydžių srautai Baltijos funkciniame oro erdvės bloke ir sudarytos sektorių konfigūracijos. Įvertinus galimą darbo valandų skaičių, treniruočių ir mokymų dienas, atostogų laiką, sergamumo rodiklius ir kitus faktorius apskaičiuojamas reikalingas skrydžių vadovų kiekis. Pateikiamos išvados ir pasiūlymai oro erdvės ir skrydžių valdymo sektorių pralaidumo gerinimui. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, analitinė-metodinė dalis, tiriamoji dalis, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis 76 p. teksto be priedų, 31 paveikslas, 14 lentelių ir 30 bibliografinių šaltinių.lit
dc.description.abstractA Baltic functional airspace block is analyzed in this Master‘s thesis. Due to yearly increase in air traffic flow, delays become inevitable, thus indicating definite drawbacks of the airspace structure and work organization. The new design of the existing capacity of the airspace structure increase and improvement of the currently available human resources at Baltic FAB is modulated in this thesis. The NEVAC computer program is used to determine the airspace flow at Baltic FAB as well as to set the new sector configurations. The number of air traffic controllers required was calculated considering factors such as the number of work hours, training and preparation days, holiday days, sick days, etc. Finally, conclusions and suggestions of airspace efficiency are presented. Structure: introduction, analytical part, research part, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of: 76 p. text without appendixes, 31 pictures, 14 tables and 30 sources of references.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent76 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1771357/datastreams/MAIN/content
dc.titleRacionalios skrydžių valdymo sektorių konfigūracijos ir reikiamo skrydžių vadovų poreikio modeliavimas Baltijos FOEB
dc.title.alternativeRational configutarions of airspace sectors and air traffic controllers demand analysis in Baltic FAB
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltBaltijos FOEB
dc.subject.ltoro eismo vadyba
dc.subject.ltoro eismo paslaugos
dc.subject.ltskrydžių valdymo sektorius
dc.subject.ltdarbo krūvis
dc.subject.enBaltic FAB
dc.subject.enair traffic services
dc.subject.enair traffic management
dc.subject.enairspace sector
dc.subject.enworkload
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1771357


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record