Show simple item record

dc.contributor.authorSmalenskaitė, Ada
dc.date.accessioned2023-09-18T08:54:37Z
dc.date.available2023-09-18T08:54:37Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108497
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama tarptautinės prekybos kaip konkurencinio pranašumo veiksnio įmonės lygiu problema bei jos teorinis ir praktinis pagrįstumas. Išnagrinėti pagrindiniai principai, kuriais remiantis nustatoma eksporto reikšmė didinant Lietuvos baldų įmonių konkurencinį pranašumą. Pateikti teoriniai konkurencinio pranašumo vertinimo ir stiprinimo modeliai. Projekto reikšmingumas apskaičiuojamas įvertinant eksporto ir konkurencinių pranašumų rodiklius. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius eksporto bei konkurencinio pranašumo vertinimo aspektus, koreliacinės regresinės analizės būdu nustatoma eksporto ir konkurencinių pranašumų sąveika, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir pasiūlymai tiriamų gamybinių įmonių konkurenciniam pranašumui didinti. Šio darbo tikslas – pagal pasirinktą metodiką nustatyti pasirinktų baldų įmonių eksporto ir konkurencinių pranašumų sąveiką ir pateikti pasiūlymus konkurenciniam pranašumui didinti.lit
dc.description.abstractAt the final master work is analysing the problem of the international trade as the competitive advantage in the company's level and its theoretical and practical reasonableness. Examine the basic principles, which determining the export value increase of a competitive advantage in the Lithuanian furniture companies. Submit the theoretical and strengthening models for the valuation of competitive advantage. Project magnitude is calculated to assess the competitive advantages and export performance. When the theoretical and practical examination of export and competitive advantage valuation aspects are done, with correlation regression analysis is determined the interaction of export and the competitive advantages, presented the final conclusions and suggestions for the industrial enterprises to increase competitive advantage. The aim of this work - by the chosen method determinate the interaction of export and the competitive advantages in the furniture companies and to provide suggestions to enhance competitive advantage.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent107 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1783319/datastreams/ATTACHMENT_1783322/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1783319/datastreams/MAIN/content
dc.titleEksporto ir konkurencinių pranašumų sąveika Lietuvos baldų pramonėje
dc.title.alternativeThe Interaction of export and the Competitive advantages in the furniture industry of Lithuania
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.lttarptautinė prekyba
dc.subject.ltbaldų įmonė
dc.subject.ltmodeliai
dc.subject.eninternational trade
dc.subject.enfurniture company
dc.subject.enmodels
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1783319


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record