dc.contributor.author | Vingrys, Saulius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:55:09Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:55:09Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108559 | |
dc.description.abstract | Anotacija Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama Lietuvos ir užsienio modernių žiedinių sankryžų projektavimo patirtis. Analizuojamos dažniausiai daromos klaidos, tiriamos galimybės pritaikyti užsienyje pasiteisinusias naujoves bei aprašomas teorinių žinių panaudojimas praktikoje. Darbe tiriami sankryžos funkcionavimą įvertinantys skaičiavimai bei kompiuterinės programos – aprašoma, kas užtikrintų pagrįstą, saugų ir kokybišką modernių žiedinių sankryžų pritaikymą Lietuvos keliuose ir gatvėse. Nagrinėjamos pcu/h. ir eismo kokybės rodiklio (Level of Service (LOS)) parametrų pritaikymo galimybės įvertinant sankryžos eismo pralaidumą ir prastovas, ieškoma modernių žiedinių sankryžų elementų projektavimo harmonijos užtikrinančios aukščiausią funkcionavimo kokybę. Baigiamąjį darbą sudaro: įvadas, teorinė dalis bei tiriamasis darbas susidedantis iš trijų dalių: eismo saugumo apžvalgos, modernių žiedinių sankryžų pralaidumo analizės bei teorinių žinių pritaikymo projektuojant „Turbo“ žiedines sankryžas. Darbo apimtis – 95 psl. teksto be priedų, 74 iliustr., 10 lent., 35 bibliografiniai šaltiniai, 9 priedai. | lit |
dc.description.abstract | Annotation In the Final Thesis of Masters Diploma Project the research of Lithuanian and foreign experience in implementation of Modern roundabouts was examined. The most common mistakes together with the possibilities of implementing approved solutions of most advanced countries were analyzed. The theory was applied in the practice and this experience alongside with remarks was described in the Project. Moreover best solutions for capacity and road safety of modern roundabouts were calculated using computer software. The research of application of parameters pcu/h and Level of Service (LOS) evaluating time delays, capacity and other characteristics of the roundabouts was carried out. Finally the design harmony of engineering elements for achieving balance between road safety and capacity of intersection was analyzed. The Thesis consists of: Introduction, theory and research part which is divided into three parts: road safety, roundabout capacity analysis and theory implementation in the Project - designing „Turbo“roundabouts. There are 95 pages of the main part of the Thesis, 74 illustrations, 10 tables, 35 literature sources and 9 topics of additional information | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 134 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1949210/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Modernių žiedinių sankryžų analizė | |
dc.title.alternative | Analysis of Modern Roundabout | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering | |
dc.subject.lt | Modernios sankryžos | |
dc.subject.lt | „Turbo“ žiedinės sankryžos | |
dc.subject.lt | sankryžų pralaidumas. | |
dc.subject.en | Modern roundabouts | |
dc.subject.en | „Turbo“ roundabouts | |
dc.subject.en | capacity calculations. | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1949210 | |