Show simple item record

dc.contributor.authorTomaševskis, Robertas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:55:25Z
dc.date.available2023-09-18T08:55:25Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108635
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe atlikta lengvųjų automobilių važiuoklės ir vairavimo sistemos techninės būklės analizė, didžiausią dėmesį skiriant patikimumo problematikai. Darbe nagrinėjama automobilių pakabos konstrukcija, geometrija, aprašyti važiuoklės specifiniai ypatumai ir jų įtaka transporto priemonių eksploatacijos savybėms. Taip pat baigiamajame magistro darbe pateikta trumpa mokslinių straipsnių, susijusių su šia tema, apžvalga. Nagrinėjami automobilių važiuoklės ir vairavimo sistemos geometriniai kampai, nustatant ridas, kurioms esant gali įvykti gedimas. Šiame darbe, remiantis statistiniais duomenimis, surinktais tyrimo metu, sudaryti matematinės statistikos modeliai, parenkant optimaliausią. Nubraižyti gedimų pasiskirstymo grafikai, diagramos, sudarytos patikimumo charakteristikos. Baigiamąjį magistro darbą sudaro keturi skyriai: mokslinės literatūros, susijusios su automobilių važiuokle ir vairavimo sistema, analizė; važiuoklės ir vairavimo sistemos paskirtis ir įtaka valdomumui; duomenų surinkimas ir atliktų tyrimų metodika; ir matematinės statistikos modelių sudarymo principai. Darbo apimtis - 55 p., neskaitant priedų, 34 paveikslai, 9 lentelės.lit
dc.description.abstractIn this Master's thesis technical analysis of the vehicle frame and the steering system done, focusing on the main problems of reliability. The work examines vehicle suspension design, geometry, specific features and their impact on the performance of the vehicle suspension described. In addition, Master's thesis contains a summary of scientific articles related to the topic. Geometrical angles of the vehicle's suspension and the steering system analyzed in definition of mileage values in which vehicle breakdown may occur. In this paper, mathematical statistical models, based on statistical data collected during the investigation, established, chosen the optimal. Graphs of breakdown distribution and diagrams drawn, characteristics of reliability formed. The Master's thesis consists of four sections: the analysis of the scientific literature related to the vehicle's suspension and steering system; influence of steering depending on the suspension's and steering system's construction; research methodology; and the principle of statistical and mathematical models formation. Scope of work - 55 pages, excluding attachments, 34 illustrations, 9 tables.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent77 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1952364/datastreams/MAIN/content
dc.titleLengvųjų automobilių važiuoklės ir vairavimo sistemos techninės būklės analizė
dc.title.alternativeAnalysis of car suspension and steering system technical condition
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltvažiuoklė
dc.subject.ltlengvasis automobilis
dc.subject.ltvairavimo sistema
dc.subject.ltstatistiniai modeliai
dc.subject.ltautomobilio patikimumas
dc.subject.ensuspension
dc.subject.envehicle
dc.subject.ensteering system
dc.subject.enmathematical-statistical models
dc.subject.envehicle reliability
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1952364


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record