Show simple item record

dc.contributor.authorCibulskaitė, Aistė
dc.date.accessioned2023-09-18T08:55:49Z
dc.date.available2023-09-18T08:55:49Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108676
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama organizacijos kultūra ir jos darbuotojų kūrybinio aktyvumo poreikis organizacijoje, siekiant organizacijos veiklos efektyvumo. Darbe parodyta darbuotojų kūrybingumo ir inovacijų svarba įmonei bei jos tikslų siekimui. Pateikiama teorinė organizacijos kultūros, darbuotojų kūrybingumo, marketingo kultūros ir struktūros bei vidinio marketingo veiksnių analizė. Naudojant anketinę apklausą atskleisti įvairių organizacijų darbuotojų norai, poreikiai ir požiūris į organizaciją, inovacijas, jų suvokimas, kokia turėtų būti organizacijos kultūra, kiek svarbus vadovo ir darbuotojų vaidmuo organizacijoje. Remiantis apklausos rezultatais, sudarytas organizacijos kultūros ir darbuotojų kūrybinio aktyvumo bei jų įtakos įmonės veiklos efektyvumui modelis. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius organizacijos kultūros ir darbuotojų kūrybinio aktyvumo sąsajos aspektus, organizacijos kultūros ir darbuotojų kūrybinio aktyvumo įtaką įmonės veiklos efektyvumui, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai.lit
dc.description.abstractIt is pending in this work a need of organizational culture and personnel creative activness in organization to reach the main objective of its’ – efficiency. It is shown personnel creativity and innovation importance to organization in this work, represented organizational culture, personnel creativity, marketing culture and structure and internal marketing theoretical analysis. Operating data of survey there were discovered personnel needs, attitude to organization, innovation, the way organizational culture should be, the importance of head and personnel part in organization. There was made a model of correlation between organizational culture and personnel creative activness and their influence on company’s efficiency with reference to survey results. The conclusions and suggestions were drawn after sifting theoretical and practical aspects of correlation between organizational culture and personnel creative activness and their influence on company’s efficiency.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent72 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1827515/datastreams/ATTACHMENT_1827518/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1827515/datastreams/MAIN/content
dc.titleOrganizacijos kultūros ir darbuotojų kūrybinio aktyvumo sąsaja ir įtaka įmonės veiklos efektyvumui
dc.title.alternativeOrganizational culture and personnel creative activeness correlation and influence on company’s efficiency
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltdarbuotojai
dc.subject.ltdarbuotojų kūrybingumas
dc.subject.ltinovatyvumas
dc.subject.ltorganizacija
dc.subject.ltorganizacijos kultūra.
dc.subject.eninnovation
dc.subject.enorganization
dc.subject.enorganizational culture
dc.subject.enpersonnel
dc.subject.enpersonnel creativity.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1827515


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record