Show simple item record

dc.contributor.authorTolvaišas, Jonas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:55:49Z
dc.date.available2023-09-18T08:55:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108677
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama elektroninės prekybos (e. prekybos)interneto svetainių ir paslaugų kokybę lemiantys veiksniai. Analizuojami užsienio autorių sukurti interneto svetainės kokybės vertinimo modeliai, išskiriami bendri interneto svetainės kokybės vertinimo kriterijai. Taip pat atliktas Lietuvos vartotojų elgsenos internete tyrimas, nustatant Lietuvos interneto lankytojų naršymo ypatumus. Remiantis vartotojų apklausa, įvardijami pagrindiniai kokybės veiksniai, keliami Lietuvos e. prekybos interneto svetainėms. Pagal juos sudaromas koncepcinis e. prekybos interneto svetainių kokybės vertinimo modelis. Šis modelis pritaikomas praktiškai, įvertinant šešių e. prekybos svetainių kokybę. Taip pat parengtos rekomendacijos, kaip patobulinti esamas arba tik kuriamas e. prekybos svetaines. Darbą sudaro: įvadas, teorinis interneto svetainės kokybės vertinimas, vartotojų kokybės suvokimą lemiantys veiksniai, koncepcinio e. prekybos svetainės kokybės vertinimo modelio taikymo galimybės, išvados, literatūros sąrašas.lit
dc.description.abstractThe final Master thesis analyzes the quality factors of an electronic commerce (ecommerce) website and services. It studies website quality models of foreign authors and selects the most common factors of the website quality assessment. In order to evaluate these factors, the survey of Lithuanian online store visitors is performed with the focus on the browsing features of Lithuanian internet users. According to the survey results, the key quality factors needed to evaluate an e-commerce website are identified. These factors allow to develop a conceptual e-commerce website quality evaluation model. This model is then adapted practically in order to assess the quality of six e-commerce websites. The thesis also provides recommendations how to improve the existing or newly developed websites. Structure: introduction, the theory of the website quality evaluation, the survey of the website quality perception by internet users, the application of the conceptual model of an ecommerce website quality evaluation, conclusions, references. The study consists of: 75 p. text without appendixes, 25 pictures, 9 tables, 49 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent84 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1831501/datastreams/MAIN/content
dc.titleElektroninės prekybos interneto svetainių kokybės vertinimo modelis
dc.title.alternativeElectronic commerce web site quality evaluating model
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltelektroninė prekyba
dc.subject.lte. prekybos interneto svetainė
dc.subject.ltinterneto svetainės
dc.subject.enelectronic commerce
dc.subject.ene-commerce website
dc.subject.enwebsite quality factors
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1831501


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record