dc.contributor.author | Skrickij, Viktor | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:55:54Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:55:54Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108697 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe tiriama transporto priemonės pavarų dėžės dinamika. Sudarytas matematinis modelis. Modelį sudaro elektros variklis, vieno laipsnio tiesiakrumplė perdava, apkrovos mechanizmas. Modelyje yra įvertintas tarpelis tarp krumplių, laisvumas guoliuose, tarpašinio atstumo paklaida. Naudojant šį modelį galima tirti įvairias pažaidas. Darbą sudaro keturi skyriai: Pirmame skyriuje pateikta literatūros apžvalga, metodai naudojami sukabinimo standumui nustatyti, metodai naudojami duomenims apdoroti. Antrame skyriuje pateiktas matematinis modelis. Ištirta guolių laisvumo, tarpašinio atstumo padidėjimo, tarpelio tarp krumplių, krumplio įtrukimo ir lužimo įtaka perdavos dinamikai. Trečiame skyriuje nagrinėjama cilindrinių tiesiakrumplių perdavų kontaktinė sąveika. Ketvirtame skyriuje pateiktas stendas kurio pagalba galima atlikti perdavos dinamikos eksperimentinius tyrimus. | lit |
dc.description.abstract | In master`s tieses motor vehicle spur gear dynamics is investigated. Mathematical model is presented. The model consists of electric motor, spur gear, load. The centre distance error, as well as backlash and bearing flexibility are determined and the influence of these factors on mesh stiffness and spur gear dynamics is investigated. Mathematical model can be used in gear-box diagnostics. The tieses contain four chapters: The first chapter presents a literature review, method used for evaluation of mesh stiffness, methods used for processing of data. In the second chapter, a mathematical model is presented. Bearing flexibility, increase in centre distance, influence of backlash, fracture and rupture of a spur to the gear dynamics is analysed. In the third chapter, contact problem in spur gears is examined. In the forth chapter, a standi s described that allows to perform investigation of gear dynamics. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 79 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1832389/datastreams/ATTACHMENT_1832392/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1832389/datastreams/ATTACHMENT_1832393/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1832389/datastreams/ATTACHMENT_1832394/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1832389/datastreams/ATTACHMENT_1832395/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1832389/datastreams/ATTACHMENT_1832396/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1832389/datastreams/ATTACHMENT_1832397/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1832389/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Transporto priemonės pavarų dėžės tiesiakrumplių krumpliaračių dinaminių procesų tyrimas | |
dc.title.alternative | Investigation of dynamic processes in the vehicle with spur gearbox | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | Cilindrtinė perdava | |
dc.subject.lt | modelis | |
dc.subject.lt | sukabinimo standumas | |
dc.subject.lt | dinamika | |
dc.subject.en | Spur gear | |
dc.subject.en | model | |
dc.subject.en | mesh stiffness | |
dc.subject.en | dynamics | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1832389 | |