Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKerpė, Laurynas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:55:55Z
dc.date.available2023-09-18T08:55:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108700
dc.description.abstractĮvadinėje darbo dalyje nurodomas darbo aktualumas, naudojant skaliariniu būdu valdomas asinchronines pavaras. Atlikta literatūros analizė apie dažniu valdomas elektros pavaras. Teorinėje darbo dalyje išnagrinėti trifazių asinchroninių variklių ypatumai bei sudaryti asinchroninio variklio matematiniai ir kompiuteriniai modeliai stacionarioje ir sinchroniškai besisukančioje koordinačių sistemose. Tiriamojoje darbo dalyje sudaryti dažninės asinchroninės pavaros kompiuteriniai modeliai Matlab SIMULINK aplinkoje. Sudaryti atvirosios ir uždarosios greičio reguliavimo sistemų modeliai. Išanalizuoti uždarosios greičio reguliavimo sistemos imitaciniai rezultatai su statine ir ventiliatorine apkrova bei skirtingais PI arba PID reguliatoriaus suderinimo koeficientais. Imitaciniai dažninės pavaros dinaminiai procesai palyginti su realios dažninės asinchroninės pavaros eksperimentiniais bandymais. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, literatūros analizė, tyrimo tikslas ir uždaviniai, teorinė dalis, tiriamoji dalis, išvados ir pasiūlymai, literatūros šaltiniai. Darbo apimtis – 86 p. teksto be priedų, 87 iliustr., 4 lent., 39 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractIn the introduction part refers relevance of work using scalar controlled induction drives. Performed an analysis of literature about frequency controlled induction drives. In the theoretical part of master thesis are analyzed the features of three phase induction motors as well as mathematical and simulation models in the stationary and synchronously rotating coordinate systems are made. In the research part are proposed computer models of frequency controlled induction drives created in Matlab SIMULINK environment. Composed models with opened and closed speed control systems. The simulation results of closed speed control systems are analysed with a different type of loads and differents correction gains of PI or PID controllers. Simulation results of frequency controlled drive are compared with the experimental results. Structure: introduction, analysis of literature, study aim and objectives, theoretical part, research part, conclusions and proposals, references. Thesis consist of: 86 p. text without appendixes, 87 pictures, 4 tables, 39 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent93 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1954477/datastreams/MAIN/content
dc.titleSkaliariškai valdomų dažninių asinchroninių pavarų modeliai
dc.title.alternativeScalar control models of the induction motors
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 001 - Elektros ir elektronikos inžinerija / Electrical and electronic engineering
dc.subject.ltdažnio keitiklis
dc.subject.ltdažninė pavara
dc.subject.ltskaliarinis valdymas
dc.subject.lttrifazis asinchroninis variklis
dc.subject.ltvariklio greičio reguliavimas
dc.subject.enfrequency converter
dc.subject.enfrequency controlled drive
dc.subject.enscalar control
dc.subject.eninduction motor
dc.subject.eninducion motor speed control
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1954477


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą