Show simple item record

dc.contributor.authorStanslovaitytė, Jūratė
dc.date.accessioned2023-09-18T08:55:55Z
dc.date.available2023-09-18T08:55:55Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108702
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas aukštosios mados ir masinės drabužių gamybos ryšys, paremtas aukštosios mados turimų žinių daroma įtaka masinei drabužių gamybai ir masinės drabužių gamybos prekės ženklų vartotojui. Toliau šiame darbe anketinėmis bei ekspertinėmis apklausomis yra tiriama aukštosios mados įtaka konkrečioms Lietuvos prekybos rinkoje veikiančioms masinės drabužių gamybos įmonėms ir tų įmonių prekės ženklų nuolatiniams vartotojams. Remiantis šiomis apklausomis gautais rezultatais ir padarytomis išvadomis yra kuriamas žinių vadybos mokslo teorija paremtas masinės gamybos įmonėse taikomas žinių vadybos modelis, padedantis aukštosios mados žinias perkelti į masinės gamybos įmonių vykdomos veiklos procesus per masinės drabužių gamybos įmonių vartotojus. Išnagrinėjus sukurto žinių vadybos modelio teikiamą praktinę naudą yra suformuluojamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro trys dalys: įvadas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, projektinė dalis, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 60 p. teksto be priedų, 20 iliustracijų, 2 lentelės, 50 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe author of this master thesis provides a deep analysis of high fashion and mass production relation which refers to high fashion knowledge influence on garment mass production companies and their customers. Expertise and questionnaire surveys are done in order to examine high fashion influence on particular garment mass production companies that act in Lithuanian market and mass productions companies’ permanent customers in this market. In reference with the surveys results, and knowledge management theory the author creates a model which can be practiced in mass production companies’ and helps them to incorporate high fashion knowledge in companies’ driven activities with the help of their customers. Finally, after analyzing fundamental benefits of applied model essential conclusions are drawn in the last part of the thesis. Structure: introduction, theoretical part, research, rated part, conclusions, references. Thesis consists of: 60 p. text without appendixes, 20 pictures, 2 tables, 50 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent68 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1833471/datastreams/ATTACHMENT_1833474/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1833471/datastreams/MAIN/content
dc.titleLengvosios pramonės žinių valdymo modelis
dc.title.alternativeKnowledge management model in light industry
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltŽinios
dc.subject.ltžinių vadyba
dc.subject.ltžinių vadybos modelis
dc.subject.ltaukštoji mada
dc.subject.ltmasinė drabužių gamyba
dc.subject.enKnowledge
dc.subject.enknowledge management
dc.subject.enknowledge management model
dc.subject.enhigh fashion
dc.subject.enmass production
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1833471


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record