Show simple item record

dc.contributor.authorSimonavičius, Vygintas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:56:03Z
dc.date.available2023-09-18T08:56:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108737
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos informacinių technologijų paslaugų valdymo problemos, sprendimo būdai ir siūlomas praktinis pritaikymas. Analizuojami, lyginami IT paslaugų valdymo standartai ir metodologijos. Lyginama programinė įranga, kuri gali atlikti metodologijose siūlomus procesus. Metodologijų analizės metu atrinkta labiausiai tinkama Vilniaus Gedimino technikos universitetui metodologija ir pasiūlytas pradinio diegimo modulis. Universitetui parinkta tinkamiausia programinė įranga galutinio sprendimo įgyvendinimui, suprojektuoti siūlomi paslaugų valdymo procesai ir pasiūlyti IT padalinių struktūros pakeitimai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, IT valdymo standartų analizė, ITIL realizuojančių technologijų analizė, „Service Desk“ diegimo galimybės VGTU, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 58 p. teksto be priedų, 26 iliustr., 18 lent., 13 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai. Prasminiailit
dc.description.abstractThe master thesis deals with information technology service management issues and solutions to practical application are proposed. IT service management standards and methodologies are analyzed and compared. Software that can perform the proposed methodologies processes is compared as well. The most appropriate methodologies for Vilnius Gediminas technical university are selected during analysis process as well as the initial setup. The most appropriate software to implement the final decision is selected, service management processes are designed and the changes to the structure of IT department are suggested. Structure: introduction, analysis of IT management standards, analysis of ITIL technologies, „Service Desk“ implementation feasibility in VGTU, conclusions, references. Thesis consist of: 58 p. text without appendixes, 26 pictures, 18 tables, 13 bibliographical entries. Appendixes included. Keywords:eng
dc.formatPDF
dc.format.extent59 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1955133/datastreams/MAIN/content
dc.title"Service Desk" diegimo aukštojoje mokykloje galimybių tyrimas
dc.title.alternativeService Desk implementation in education feasibility study
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltFITS
dc.subject.ltIT paslaugų valdymas
dc.subject.ltITIL
dc.subject.ltService Desk
dc.subject.ltVGTU IT paslaugos
dc.subject.enFITS
dc.subject.enIT service management
dc.subject.enITIL
dc.subject.enService Desk
dc.subject.enVGTU IT services
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1955133


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record