Show simple item record

dc.contributor.authorRibokas, Ignas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:56:26Z
dc.date.available2023-09-18T08:56:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108765
dc.description.abstractŠio darbo tikslas yra išanalizuoti kelis interneto reklamos tinklus, jų turimus įrankius, teikiamas paslaugas, atsižvelgus į tai pateikti internetinės reklamos tinklo konkurencingumo didinimo įrankius. Baigiamajame magistro darbe atlikta reklamos rinkos analizė, apžvelgta reklamos tinklų raida, išanalizuoti pasaulio reklamos tinklai. Ištirti internetinės reklamos tinklų standartai, išnagrinėti jų įrankiai. Remiantis tuo pateikti AdClick internetinės reklamos tinklo konkurencingumo didinimo įrankiai, kurie realizuoti praktiškai ir naudojami sistemoje. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, reklamos tipų analizė, internetinės reklamos technologijų analizė, internetinės reklamos tinklo konkurencingumo didinimo įrankiai, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 77 puslapiai be priedų, 34 paveikslėlių, 3 lentelės, 33 bibliografiniai šaltiniai.lit
dc.description.abstractThe aim of this work is to analyze different on-line ad networks, the availability of various tools, services, and considering conclusions, offer the on-line advertising network competitiveness tools. In the master thesis the ad market analysis is done, ad network development is reviewed, global advertising networks are analyzed. The on-line advertising network standards are investigated, their tools examined. Referring to conclusions, AdClick on-line advertising network competitiveness tools that were implemented and practically used in the system are described. Structure: introduction, analysis of the types of advertising, analysis of internet advertising technologies, online advertising network competitiveness tools, conclusions, list of references. Thesis consists of 77 pages, without the appendixes, 34 pictures, 3 tables and 33 bibliographical entries.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent84 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1847665/datastreams/MAIN/content
dc.titleInterneto reklamos tinklų analizė
dc.title.alternativeAnalysis of internet advertising networks
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltReklama
dc.subject.ltinternetas
dc.subject.ltinternetinis reklamos tinklas
dc.subject.ltreklaminiai skydeliai
dc.subject.ltįrankis
dc.subject.enAdvertising
dc.subject.enInternet
dc.subject.enon-line ad network
dc.subject.enbanners
dc.subject.entool
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1847665


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record