Show simple item record

dc.contributor.authorPranskus, Egidijus
dc.date.accessioned2023-09-18T08:56:30Z
dc.date.available2023-09-18T08:56:30Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108788
dc.description.abstractDarbe nagrinėjama kelio parametrų įtaka automobilio judėjimui, siekiant nustatyti kelio dangos ir važiavimo greičio įtaką automobilio saugumui. Literatūros apžvalgoje nagrinėjami darbai, susiję su automobilių stabilumu ir automobilių judėjimo dinamika. Pasinaudojus matematiniu keturių ratų automobilio modeliu ir kompiuterinio modeliavimo programa CarSim 8.02, išnagrinėta automobilio judėjimo priklausomybė nuo rato sukibimo su keliu. Eksperimentinėje dalyje atliktas Briedžio testas ant skirtingų kelio dangų, esant skirtingiems važiavimo greičiams, pateikiami automobilių šoninių jėgų grafikai. Natūrinių eksperimentų duomenys palyginti su modeliavimo metu gautais dydžiais ir remiantis gautais rezultatais pateikiamos išvados. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, keturi skyriai, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 68 p. teksto be priedų, 39 pav., 8 lent., 28 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe influence of road parameters to vehicle movement is examined to find out how the speed and the road surface affects traffic safety. The literature related to the vehicle stability and vehicle movement dynamics is reviewed. The four-vheel vehicle model and computer-based simulation software package are used to find out how the tyre road grip and speed affects vehicle movement. The Elk test was done and experimental facts of the vehicle lateral forces are given in graphical charts. Experimental and computer-based simulation rezults are compared and the findings are given based on the results. The paper consists of 5 parts: introduction, four chapters, conclusions, the list of literature, annexes. The size of thesis is 68 pages without annexes, 39 illustrations, 8 tables, 28 bibliographical sources. The annexes of the paper are provided separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent77 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1955315/datastreams/MAIN/content
dc.titleKelio parametrų įtaka automobilio judėjimui
dc.title.alternativeThe influence of road parameters to vehicle movement
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltautomobilio dinamika
dc.subject.ltsukibimas
dc.subject.ltkompiuterinis modeliavimas
dc.subject.enautomobile dynamics
dc.subject.engrip
dc.subject.encomputer-based simulation
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1955315


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record