Show simple item record

dc.contributor.authorNaktinskas, Karolis
dc.date.accessioned2023-09-18T08:56:31Z
dc.date.available2023-09-18T08:56:31Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108790
dc.description.abstractBaigiamajame darbe išanalizuotos energijos naudojimo geležinkelio traukos riedmenims galimybės. Išnagrinėta Lietuvos geležinkelių traukos riedmenų energetinė sistema. Atlikta prekinio šilumvežio „Siemens ER20 CF“ ir elektrovežio VL80K traukos energijos sąnaudų lyginamoji analizė. Ištirta šilumvežio ir elektrovežio traukos energijos sąnaudų priklausomybė nuo sąstato masės, ašinės apkrovos, traukinio vidutinio greičio, kelio profilio. Atlikta ekonominė analizė, nustatytas elektrovežio VL80K ekonominis efektas pagal sutaupytą energijos kiekį, lyginant su šilumvežiu „Siemens ER20 CF“. Nustatyta parinktų ruožų elektrifikacijos išlaidos bei atsipirkimo laikas pagal elektrovežio sutaupytos energijos kiekį. Išnagrinėta informacija apibendrinta išvadomis ir pasiūlymais, pateiktas literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 81 p. teksto be priedų, 34 iliustr., 25 lent., 21 bibliografinių šaltinių . Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe paper analyzes the opportunities of the energy consumption of railway locomotives. The paper investigates the Lithuanian railway traction power grid. A comparative analysis of the traction energy consumption of locomotive „Siemens ER20 CF“ and electric locomotive VL80K is done. The traction consumption’s dependence on the train mass, the axial load, the average train speed, track profile of diesel and electric lokomotives is investigated. The economic analysis has been carried out, which determines the economic effect of the electric lokomotive with regard to the saved energy amount as compared to locomotive „Siemens ER20 CF“. The cost and payoff time of electrification for selected sections were found based on the energy savings of electric locomotive. The volume of the paper is 81 pages, excluding appendices, 34 illiustrations., 25 tables, 21 bibliography entries. The appendices are given separetely.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent98 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1955359/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1955359/datastreams/ATTACHMENT_1955363/content
dc.titleTraukos riedmenų energijos efektyvumo tyrimas
dc.title.alternativeResearch of traction rolling-stocks energy efficiency
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltšilumvežis
dc.subject.ltelektrovežis
dc.subject.ltenergijos sąnaudos
dc.subject.ltelektrifikacija
dc.subject.ltsutaupytos lėšos
dc.subject.endiesel locomotive
dc.subject.enelectric locomotive
dc.subject.enenergy consumption
dc.subject.enelectrification
dc.subject.ensaved funds
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1955359


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record