Show simple item record

dc.contributor.authorJucytė, Jolanta
dc.date.accessioned2023-09-18T08:56:37Z
dc.date.available2023-09-18T08:56:37Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108818
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe „Marketingo strategija plėtojant lauko vaizdo reklamos verslą“ išskiriama lauko vaizdo reklamos verslo problema, jos plėtojimo aktualijos. Nagrinėjama marketingo strategijos sąvoka. Išanalizavus ir susiteminus literatūrą marketingo strategijos planavimo, formulavimo ir įgyvendinimo klausimu, pateiktas teorinis marketingo strategijos modelis, tinkantis lauko vaizdo reklamos verslui. Išorinės reklamos rinkoje aplinka nuolat kinta, aštrėja įmonių konkurencinė kova, todėl darbe siekiama išanalizuoti lauko vaizdo reklamos verslo ypatumus, marketingo aplinką ir nustatyti palankias ir negatyvias rinkos tendencijas. Taip pat atliekama tipinės lauko vaizdo reklamos �����monės vidinės aplinkos analizė, įvertinamas marketingo komplekso efektyvumas ir nustatomos įmonės stipriosios ir silpnosios veiklos pusės. Remiantis išorine, įmonės aplinkos analizėmis ir atliktų tyrimų duomenimis, suformuluojama marketingo strategija, skirta lauko vaizdo reklamos verslui, kuri suteiktų pranašumų rinkoje. Darbo pabaigoje pateikiamos baigiamojo magistro darbo išvados. Darbo apimtis – 101 p. teksto be priedų, 33 iliustr., 15 lent., 86 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractMaster thesis “Marketing Strategy Developing Business of Outdoor Video Screens Advertisement” sets out to examine the specifics of market strategy planning, formulation ant implementation, to display opportunities of publicity. The author of thesis, according to analysis of theory, suggests the theoretical model of marketing strategy suitable for outdoor video advertisement. The rapidly changing environment in advertising business and growth of competition between enterprises in the outdoor advertisement sector is creating new requirements for companies. Therefore, the thesis seeks to assess outdoor video advertisement business market environment and determine its opportunities and threats. Also thesis examines business internal capabilities, assesses marketing mix and determines strengths and weaknesses. Then, using situation analysis results, a marketing strategy is being developed, which would improve the outdoor video advertisement business marketing performance. Marketing strategy is being presented by implementation model. Finally the conclusions are proposed. It is proposed marketing competitive strategy model for an outdoor video advertisement servise development. The volume of thesis is 101 p. of text without appendixes, 33 figures, 15 tables, 86 sources of literature. Appendixes are included separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent115 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1856088/datastreams/ATTACHMENT_1856093/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1856088/datastreams/MAIN/content
dc.titleMarketingo strategija plėtojant lauko vaizdo reklamos verslą
dc.title.alternativeMarketing strategy developing business of outdoor video screens dvertisement
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltMarketingo strategija
dc.subject.ltmarketingo strategijos planavimas
dc.subject.ltrengimas ir įgyvendinimas
dc.subject.ltmarketingo kompleksas
dc.subject.ltlauko vaizdo reklama
dc.subject.enMarketing strategy
dc.subject.enmarketing strategy planning
dc.subject.enformulation and implementation
dc.subject.enmarketing mix
dc.subject.enoutdoor video screens advertisement
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1856088


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record