Show simple item record

dc.contributor.authorVorobjova, Margarita
dc.date.accessioned2023-09-18T08:57:09Z
dc.date.available2023-09-18T08:57:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108841
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama nuotolinio mokymo(si) plėtotės problema įmonėse. Šio darbo tikslas yra nuotolinio mokymo(si) proceso plėtra ir sprendimų įgyvendinimas įmonėse. Darbą sudaro trys dalys. Pirmojoje dalyje išnagrinėtos mokslinės literatūros koncepcijos, teoriniai metodai ir pagrindiniai nuotolinio mokymo(si) principai, analizuojama nuotolinio mokymo(si) plėtra Lietuvoje, palyginamas tradicinis mokymas(is) su nuotoliniu mokymu institucijos atžvilgiu. Taip pat pateikiama darbuotojų mokymo(si) metodų analizė, mokymo(si) metodų taikymas ir jų įvairovės apžvalga. Antrojoje dalyje analizuojami nuotolinio mokymo(si) taikymo ypatumai pinigų pervedimo įmonėjė. Atlikta aprašomoji nuotolinio mokymo(si) infrastruktūros projekto analizė. Trečioje darbo dalyje pateikti galimi nuotolinio mokymo(si) tobulinimo sprendimai panaudojant užsienio kapitalo įmonės nuotolinio mokymo(si) taikymo pavyzdžiu. Taikant mišriojo modelio elementus bei PDAC Demingo rato metodą, suprojektuotas sistemos prototipas. Išvados ir pasiūlymai pateikti darbo pabaigoje. Darbo apimtis – 59 p., 21 paveikslai, 5 lentelės, 62 literatūros šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final Master's degree thesis analyses concept of distance learning development in business environment. The aim of Thesis is to represent distance learning process development and implementation solutions in enterprises. The paper work consists of three parts. In the first part methodological and scientific concepts of literature, theoretical approaches and key distance learning principles are analyzed. Also analysis of distance learning development in Lithuania presented. Comparison of traditional learning and distance learning is performed. Moreover diversity of learning methods reviewed. The second part analyzes the distance learning application specifications in money transfer company. Narrative distance learning analysis of the infrastructure project is done. The third part produces the possible distance learning improvement solutions, which were constructed utilizing foreign capital of distance learning application example. Using mixed learning model elements and PDAC Deming wheel method prototype of system is designed. Conclusions and recommendations are presented in the end of Thesis Pages - 59 p., 21 figures, 5 tables, 62 references. Appendixes.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent64 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1857457/datastreams/MAIN/content
dc.titleNuotolinio mokymosi sprendimas tarptautinėje pinigų pervedimo įmonėje
dc.title.alternativeDistance learning solution in money transfer company
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltNuotolinis mokymas(is)
dc.subject.lttradicinis mokymas(is)
dc.subject.ltmišriojo mokymo(si) modelis
dc.subject.ltPDAC Demingo rato metodas
dc.subject.ltžinių bazės
dc.subject.enDistance learning
dc.subject.entraditional learning
dc.subject.enmixed learning model
dc.subject.enPDAC Deming wheel method
dc.subject.enknowledge bases
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1857457


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record