Show simple item record

dc.contributor.authorKundrotas, Laurynas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:57:18Z
dc.date.available2023-09-18T08:57:18Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108893
dc.description.abstractIn this master thesis the sport and wellness sector is examined while analyzing the tendencies, statistics and other significant indicators of Lithuania and Europe in order to solve the issues present in this sector. The aim of the thesis is to propose marketing strategy, which would allow developing sport and wellness services internationally. The master thesis consists of 5 main parts. The first part deals with the role of sport and wellness sector in the society; the most salient problems it faces are presented and priorities to overcome them are introduced. In the theoretical part internationalization theories and the methods of implementing them are discussed and analyzed, also the topicality of creating clusters in sport and wellness sphere is emphasized. The third part of the thesis deals with the methodology of the research and problems, which occur during the analysis of the sector chosen. The following section is concerned with empirical research and analysis: the general tendencies of sport and wellness sector are examined as well as it’s economical importance in both the EU and in Lithuania; an in-depth analysis of the functioning clusters is carried out; and the prospects of creating a Lithuanian cluster of wellness services are analyzed. In the final part of the master thesis the most expedient strategic proposals (on the basis of the results of the research) for creating internationally competitive sport and wellness sector are presented. Thesis structure: introduction, 5 main parts, conclusions, references and appendixes. Thesis consists of: 93 pages text without appendixes, 32 figures, 18 tables, and 105 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas sporto ir sveikatinimo sektorius kartu analizuojant Lietuvos ir visos Europos tendencijas, statistiką, bei kitus reikšmingus rodiklius, sienkiant išspręsti sektoriuje susidariusias problemas. Pagrigrindinis darbo tikslas yra sukurti marketingo strategiją, kuri leistų plėtoti sporto is sveikatinimo veiklą tarptautiniu mąstu. Baigiamąjį darbą sudaro 5 pagrindinės dalys. Pirmojoje aptariama sporto ir sveikatinimo sektoriaus vieta ir vaidmuo visuomenėje, pristatomos problemos, su kuriomis jis susiduria ir įvardijami prioritetai šioms problemoms spręsti. Teorinėje dalyje aptariamos ir išnagrinėjamos internacionalizacijos teorijos, bei būdai joms įgyvendinti, taip pat akcentuojamas klasterių kūrimo aktualumas sporto ir sveikatinimo veikloje. Trečioji darbo dalis aptaria tyrimo metodologiją bei problemas, kurios kyla nagrinėjant pasirinktą sektorių. Ketvirtoji magistrinio darbo dalis skirta empiriniams tyrimams ir analizei. Joje išnagrinėjamos bendrosios sporto ir sveikatinimo sektoriaus tendencijos ir econominė svarba Europos Sąjungoje ir Lietuvoje, atliekama išsami realiai veikiančių klasterių analizė, taip pat tiriamos ir vertinamos lietuviškų sveikatingumo paslaugų klasterio kūrimo perspektyvos. Projektinėje dalyje iš suformuotų tyrimo išvadų pateikiami tikslingiausi strateginiai siūlymai siekiant sukurti tarptautiniu mąstu konkurencingą sporto ir sveikatingumo sektorių. Darbo struktūra: įvadas, 5 pagrindinės dalys, išvados, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis – 93 p. teksto be priedų, 32 iliustr., 18 lent., 105 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent119 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1863642/datastreams/ATTACHMENT_1863645/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1863642/datastreams/MAIN/content
dc.titleInternationalization of sport and wellness services:international marketing
dc.title.alternativeSporto ir sveikatinimo paslaugų verslo internacionalizavimas: tarptautinis marketingas
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltinternacionalizacija
dc.subject.ltklasteris
dc.subject.ltsporto ir sveikatingumo sektorius
dc.subject.lttarptautinis marketingas.
dc.subject.eninternationalization
dc.subject.encluster
dc.subject.ensport and wellness sector
dc.subject.eninternational marketing.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1863642


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record