Show simple item record

dc.contributor.authorKazlauskaitė, Inga
dc.date.accessioned2023-09-18T08:57:20Z
dc.date.available2023-09-18T08:57:20Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108906
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas turizmo verslo internacionalizavimas miestų (regionų) plėtros dimensijoje. Analizuojami tarptautinio turizmo verslo teoriniai aspektai, miestų (regionų) plėtros perspektyvos, tarptautinę turizmo verslo plėtrą miestų aplinkoje lemiantys veiksniai. Taip pat darbo eigoje atlikta statistinių duomenų, konkurencingumo indeksų analizė, turizmo sektoriaus ekspertų anketinė apklausa, koreliacinė regresinė analizė, siekiant atskleisti internacionalizaciją ir konkurencingumą lemiančius vidinius ir išorinius veiksnius ir jų ryšį. Atlikus turizmo verslo internacionalizavimo miesto (regiono) plėtros dimensijoje teorinę ir praktinę analizę, pateikiamas miesto tarptautinio turizmo verslo konkurencingumo didinimo modelis, skirtą savivaldybių administravimo subjektams. Darbą sudaro 7 (septynios) dalys: įvadas, probleminė dalis, teorinė dalis, praktinė dalis, projektinė dalis, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 103 p. teksto be priedų, 32 iliustr., 18 lent., 71 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final master’s work is a research aimed to prepare tourism business internationalization model in urban (regional) dimension. In work are analyzed international tourism business theoretical aspects, concepts of urban (regional) competitiveness models and development perspectives, factors that affect tourism business internationalization in urban (regional) context. In order to verify the theoretical basis, it was made statistical date and competitiveness index analyses. Furthermore, it was made tourism industry expert’s questionnaire survey and regression correlation analysis. After theoretical and empirical researches, it was prepared tourism business internationalization model in urban (regional) dimension, indicating the elements of formation of the urban (regional) competitiveness and suggested the key factors of micro and macro environment that determine competitiveness. Structure: introduction, problematic parts, theoretical part, practical part, project part, conclusions and suggestions, references Thesis consist of: 103 p. text without appendixes, 32 pictures, 18 tables, 71 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent118 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1869436/datastreams/ATTACHMENT_1869439/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1869436/datastreams/MAIN/content
dc.titleMiestų (regionų) plėtra: turizmo verslo internacionalizavimas
dc.title.alternativeUrban (regional) development: tourism business internationalisation
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltglobalizacija
dc.subject.ltkonkurencingumą lemiantys veiksniai
dc.subject.ltkultūrinis turizmas
dc.subject.ltmiestų (regionų) konkurencingumo modeliai
dc.subject.lttarptautinis turizmo verslas.
dc.subject.encultural tourism
dc.subject.enfactors of competitiveness
dc.subject.englobalization
dc.subject.eninternational tourism business
dc.subject.enurban (regional) competitiveness models.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1869436


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record