Show simple item record

dc.contributor.authorPalionytė, Aušra
dc.date.accessioned2023-09-18T08:57:48Z
dc.date.available2023-09-18T08:57:48Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/108945
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos žiniasklaidos verslo raidos aktualijos ir problemos, šio verslo plėtros ir internacionalizavimo strateginės galimybės. Išnagrinėtos pagrindinės žiniasklaidos verslo priemonėms taikomos plėtros teorijos ir modeliai, pateikta šiuo metu aktualiausių žiniasklaidos verslo problemų analizė. Atlikta koreliacine – regresine analize, siekiant nustatyti ryšį tarp atskirų žiniasklaidos verslo veikos rodiklių ir socialinių veiksnių (BVP, nedarbo lygis, televizijos kanalų skaičius ES šalyse, interneto vartojimas ES šalyse). Atliktas lyginamasis tyrimas apie žiniasklaidos verslo raidą ES ir Lietuvoje, taip pat reklamos rinkos veiklos, žiniasklaidos įstatyminės bazės, darbuotojų kvalifikacijos ir kiti tyrimai. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius žiniasklaidos verslo plėtros internacionalinėje erdvėje aspektus, pateikiami žiniasklaidos verslo plėtros ES informacinėje erdvėje strateginiai sprendimai, baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, žiniasklaidos verslo ir jo veiklos problematika ES informacinėje erdvėje, žiniasklaidos verslo plėtrai skirtų teorijų ir metodų studija, empiriniai tyrimai, skirti žiniasklaidos verslo plėtros galimybėms, strateginiai verslo plėtros ES informacinėje erdvėje sprendimai, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 106 p. teksto be priedų, 50 iliustr., 11 lent., 66 literatūros šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis master thesis describes the research of the topicalities and problems of the development of media business as well as strategic possibilities of development and internationalization of this business. The basic development theories and models applicable to the media tools have been discussed and analysis of the urgent problems related to the media business presented. Correlation and regression analysis has been performed aiming to establish the link between individual indices of the media business activities and social factors (GDP, level of unemployment, number of TV channels in the EU, internet usage in the EU). Comparative analysis has been performed on the development of the media business in the EU and in Lithuania; besides, analysis of the activities in the market of advertising, analysis of the media legislation, analysis of the personnel qualification, etc. have been accomplished. After a thorough examination of theoretical and practical aspects of the media development in the international context, strategic solutions for the development of the media business in the EU informational context have been presented as well as conclusions of the thesis and proposals laid down. The thesis is composed of 7 parts: introduction, description of the topicalities of the media business and activities in the EU informational context, a research of the theories and methods aimed for the media business development, empirical studies aimed at the possibilities of the media business development, strategic solutions for the media business development in the EU informational context, conclusions and proposals, list of literature. The thesis comprises 106 pages of text without annexes, 50 illustrations, 11 tables, 66 sources of literature. Annexes to the thesis have been attached.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent110 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1878247/datastreams/ATTACHMENT_1878250/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1878247/datastreams/MAIN/content
dc.titleŽiniasklaidos verslo plėtros ES informacinėje erdvėje strategija
dc.title.alternativeStrategy for mass media business development in EU information space
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltInformacijos vakuumas
dc.subject.ltinformacinis karas
dc.subject.ltkonvergencija
dc.subject.ltmasinė komunikacija
dc.subject.ltžiniasklaidos verslas
dc.subject.enConvergence
dc.subject.eninformation war
dc.subject.enmass communication
dc.subject.enmass media business
dc.subject.envacuum of information
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1878247


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record