Show simple item record

dc.contributor.authorPaulauskas, Vytautas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:58:09Z
dc.date.available2023-09-18T08:58:09Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109032
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe yra tiriami dviejų lengvųjų automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekiai atkartojant „NEDC“ važiavimo ciklą. Pirmajame šio darbo skyriuje yra apžvelgiami kitų autorių atlikti teoriniai ir eksperimentiniai tyrimai. Antrajame skyriuje pateikiami lengvųjų automobilių „BMW 318i“ ir „Peugeot 407 SW“ eksperimentiniai tyrimai bei atlikimo metodika, siekiant esamomis sąlygomis atkartoti „NEDC“ važiavimo ciklą (kada nustatoma automobilių išmetamųjų deginių komponentų tarša). Trečiajame šio darbo skyriuje pateikiama eksperimentinių tyrimų rezultatų analizė. Ketvirtasis skyrius skirtas abiejų automobilių eksperimentinių tyrimų metu gautų teršalų reikšmių palyginimui su šiuo metu Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais. Darbo pabaigoje pateikiamos eksperimentinių tyrimų išvados.lit
dc.description.abstractIn this final master's thesis exhaust gas emissions of two automobiles have been investigated by simulating „NEDC“ driving cycle. In the first chapter theoretical and experimental studies by other authors are presented. Experimental research fulfillment methodology and results of experiments of automobiles „BMW 318i“ and „Peugeot 407 SW“ are represented in second chapter. In these experiments „NEDC“ driving cycle was simulated under given circumstances in order to measure the emissions of certain pollutants in the exhaust gas. In the third chapter analysis of the experimental researches results is given. Also, in the fourth chapter, emission values of the experimental studies of both automobiles have been compared with the current legislation of the Republic of Lithuania. The findings have been given based on the results of experimental studies.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent80 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1882817/datastreams/MAIN/content
dc.titleVažiavimo ciklo, reglamentuoto OBD II standartu, analizė
dc.title.alternativeAnalysis of the drive cycle regulated by the standard OBD II
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltvažiavimo ciklas
dc.subject.lt„NEDC“
dc.subject.lt„ECE 15“
dc.subject.lt„EUDC“
dc.subject.ltangliavandeniliai
dc.subject.endriving cycle
dc.subject.en„NEDC“
dc.subject.en„ECE 15“
dc.subject.en„EUDC“
dc.subject.enhydrocarbons
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1882817


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record