dc.contributor.author | Paulauskas, Vytautas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:58:09Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T08:58:09Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109032 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe yra tiriami dviejų lengvųjų automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekiai atkartojant „NEDC“ važiavimo ciklą. Pirmajame šio darbo skyriuje yra apžvelgiami kitų autorių atlikti teoriniai ir eksperimentiniai tyrimai. Antrajame skyriuje pateikiami lengvųjų automobilių „BMW 318i“ ir „Peugeot 407 SW“ eksperimentiniai tyrimai bei atlikimo metodika, siekiant esamomis sąlygomis atkartoti „NEDC“ važiavimo ciklą (kada nustatoma automobilių išmetamųjų deginių komponentų tarša). Trečiajame šio darbo skyriuje pateikiama eksperimentinių tyrimų rezultatų analizė. Ketvirtasis skyrius skirtas abiejų automobilių eksperimentinių tyrimų metu gautų teršalų reikšmių palyginimui su šiuo metu Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais. Darbo pabaigoje pateikiamos eksperimentinių tyrimų išvados. | lit |
dc.description.abstract | In this final master's thesis exhaust gas emissions of two automobiles have been investigated by simulating „NEDC“ driving cycle. In the first chapter theoretical and experimental studies by other authors are presented. Experimental research fulfillment methodology and results of experiments of automobiles „BMW 318i“ and „Peugeot 407 SW“ are represented in second chapter. In these experiments „NEDC“ driving cycle was simulated under given circumstances in order to measure the emissions of certain pollutants in the exhaust gas. In the third chapter analysis of the experimental researches results is given. Also, in the fourth chapter, emission values of the experimental studies of both automobiles have been compared with the current legislation of the Republic of Lithuania. The findings have been given based on the results of experimental studies. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 80 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Neprieinamas | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1882817/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Važiavimo ciklo, reglamentuoto OBD II standartu, analizė | |
dc.title.alternative | Analysis of the drive cycle regulated by the standard OBD II | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | važiavimo ciklas | |
dc.subject.lt | „NEDC“ | |
dc.subject.lt | „ECE 15“ | |
dc.subject.lt | „EUDC“ | |
dc.subject.lt | angliavandeniliai | |
dc.subject.en | driving cycle | |
dc.subject.en | „NEDC“ | |
dc.subject.en | „ECE 15“ | |
dc.subject.en | „EUDC“ | |
dc.subject.en | hydrocarbons | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 1882817 | |