Show simple item record

dc.contributor.authorPasiliauskas, Martynas
dc.date.accessioned2023-09-18T08:58:30Z
dc.date.available2023-09-18T08:58:30Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109049
dc.description.abstractThe aim of master thesis is to create and adapt for Lithuanian case a theoretical conception that lets mass media companies to internationalize their activities. It is based on the analysis of Lithuanian and foreign authors’ methodological and methodical literature and the results of empirical research. Master thesis consists of the extensive analysis of Lithuanian mass media market, covering internationalization and concentration level, financial situation, problems and trends of the market. Furthermore a study was done to determine potential markets of expansion for Lithuanian mass media companies and a survey, which shows how consumers react to media outlets from different countries. Thesis consists of 8 parts: introduction, internationalization as a key in expansion of mass media business, theoretical study of internationalization process in expanding mass media business, methodology of empirical research, empirical research on the internationalization of mass media companies in the international context, possibilities for mass media companies to go through internationalization process, conclusions, references. Thesis consists of: 81 p. text without appendixes, 11 tables, 11 pictures and 64 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.description.abstractMagistrinio darbo tikslas - sukurti ir pritaikyti Lietuvos atvejui teorinę koncpeciją, kuri leidžia žiniasklaidos bendrovei internacionalizuoti savo veiklą. Koncepcija yra paremta lietuvių ir užsienio autorių metodologinės ir metodinės medžiagos analize bei atliktų empirinių tyrimų duomenimis. Darbe buvo atlikta išsami Lietuvos žiniasklaidos rinkos analizė, apimanti internacionalizacijos ir koncentracijos lygius, finansinę situaciją, rinkos problemas ir tendencijas. Taip pat buvo atlikta studija, siekiant nustatyti potencialas rinkas plėtrai Lietuvos bendrovėms bei apklausa, kuri parodo, kaip skirtingai vartotojai reaguoja į žiniasklaidos bendrovės kapitalo kilmę. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, internacionalizacija kaip esminė grandis žiniasklaidos verslo plėtrai, teorinė internacionalizacijos procesų plečiant žiniasklaidos verslą studija, empirinių tyrimų metodologija, žiniasklaidos verslo internacionalizacijos tarptautiniame kontekste empiriniai tyrimai, žiniasklaidos verslo galimybės įgyvendinti internacionalizaciją, išvados, naudoti informacijos pasiūlymai. Darbo apimtis: 81 psl. teksto be priedų, įskaitant 11 lentelių ir 11 paveikslų, 64 informacijos šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent95 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2114945/datastreams/MAIN/content
dc.titleInternationalisation of the media business
dc.title.alternativeŽiniasklaidos verslo internacionalizavimas
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltinternacionalizacija
dc.subject.ltžiniasklaidos verslo internacionalizacija
dc.subject.ltinternacionalizacijos modelis žiniasklaidai
dc.subject.enmass media business
dc.subject.eninternationalization of mass media business
dc.subject.eninternationalization model for mass media
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2114945


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record