Show simple item record

dc.contributor.authorBudavičiūtė, Donata
dc.date.accessioned2023-09-18T08:58:31Z
dc.date.available2023-09-18T08:58:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109054
dc.description.abstractBaigiamasis magistro darbas pristato prekės ženklo kūrimo bitininkystėje procesą, prekės ženklą sudarančius elementus ir jų tarpusavio ryšius, santykius su vartotoju. Darbe išanalizuoti pagrindiniai principai, kuriais remiantis yra kuriamas prekės ženklas. Pateikti ir aptariami, lyginami tapusavyje Lietuvos ir užsienio mokslininkų siūlomi prekės ženklo kūrimo modeliai. Baigiamajame darbe vertinamas vartotojo ryšys su bičių prekės ženklais, analizuojamas požiūris į medų kaip į produktą ir kaip į dovaną. Atliktas rinkos tyrimas atskleidė, jog Lietuvoje yra vos keletas šiuolaikinių ir vartotojui patrauklių bičių produktų prekės ženklų. Darbo tikslas - išnagrinėjus teorinius ir praktinius prekės ženklo kūrimo aspektus, rekomendacijas bei problemas, parengti prekės ženklo kūrimo modelį, integruojant marketingo komunikacijas ir prekės ženklo fizinius bei emocinius elementus. Remiantis sukurtu modeliu bei atliktais tyrimais: medijų analize, vartotojų bei bitininkų apklausa, buvo sukurtas Budavičių bityno prekės ženklas. Darbą sudaro 5 pagrindinės dalys, kurios atskleidžia prekės ženklo ir jo komunikacijos svarbą šiuolaikiniame versle, teorinės komuniakcijos ir marketingo komunikacijos koncepcijass, prekės ženklo sąvoką ir reikšmingumą vartotojui, pateikia prekės ženklo kūrimo modelius, apžvelgia bitininkystės sektoriuje atliktus rinkos ir medijų tyrimus, prekės ženklo kūrimą Budavičių bityno atveju. Pagrindinės išvados ir pasiūlymai apibendrinantys pateiktą informaciją pateikti bakalaurinio darbo pabaigoje. Darbo apimtis – 75 p. teksto be priedų, 18 paveikslų, 21 lentelė, 33 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe Master‘s degree Thesis represents processes of the brand formation in beekeeping, elements of brand formation and relationship between them. The main principles of how brand is creating are analysed in this paper. Regarding to the foreign and Lithuanian scientist theoretical study of brand formation models are analysing and comparing to each other. Thesis presented the relations between consumers and beekeeping products, attitude to honey as a product and as a gift. Market research reveals that there are only a few modern and attractive beekeeping brands in Lithuania. The goal of the Thesis is to prepare brand formation model which integrates marketing communications, physical and emotional elements of the brand with reference to theoretical and practical brand formation, problems and recommendations. Brand for Budavičių apiary products was created based on this model and research: media study, consumer and beekeepers survey. The Master‘s degree Thesis consists on introduction and 5 main parts, revealing the importance of brand and it‘s communication in modern business, the theoretical analysis of the communication and marketing communication, concept and significance of the brand to consumer, brand formation models, the research of brand formation process in beekeeping, and brand formation in case of Budavičių apriary. The main findings and suggestions summarizing provided information are prepared at the end of Thesis. The total amount of pages – 75 without appendixes, 18 figures, 21 tables, 33 sources of literature. The appendixes are provided separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent108 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2114017/datastreams/MAIN/content
dc.titlePrekės ženklo kūrimas bitininkystėje
dc.title.alternativeBeekeeping brand formation
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltbitininkystė
dc.subject.ltmarketingo komunikacija
dc.subject.ltprekės ženklas
dc.subject.ltprekės ženklo kūrimas
dc.subject.ltsimboliai.
dc.subject.enbeekeeping
dc.subject.enbrand
dc.subject.enbrand formation
dc.subject.enmarketing communication
dc.subject.ensimbols.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2114017


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record