Show simple item record

dc.contributor.authorRagelskaja, Edita
dc.date.accessioned2023-09-18T08:58:37Z
dc.date.available2023-09-18T08:58:37Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109091
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjami veiksniai, lemiantys konkurencinį pranašumą spausdinimo paslaugų sektoriuje. Ekonominės krizės metu Lietuvoje dalis spausdinimo sektoriaus įmonių pabaigė savo veiklą, kita dalis ─ stabiliai išlaikė savo pozicijas, trečioji ─ sėkmingai pradėjo savo veiklą. Problema yra konkurencinio pranašumo veiksnių nustatymo trūkumas. Sunku nustatyti, kokie veiksniai turi didžiausią konkurencinį pranašumą nagrinėjamame sektoriuje. Atsižvelgus į šią situaciją darbe analizuojami konkurencinio pranašumo veiksniai, jų ryšys su vyriausybės sprendimais, galinčiais lemti konkurencinį pranašumą. Darbo tikslas – nustatyti veiksnius, lemiančius konkurencinį pranašumą, ištirti spausdinimo paslaugų sektoriaus konkurencinį pranašumą lemiančius veiksnius. Analizuojant konkurencijos ir konkurencinio pranašumo sąvokas naudojama mokslinės literatūros sisteminė ir lyginamoji analizė. Tiriant spausdinimo paslaugų sektoriaus konkurencinį pranašumą lemiančius veiksnius naudojamas apklausos būdas, įvertinti konkurencinio pranašumo veiksnių ryšius naudojama koreliacinė regresinė analizė ir COPRAS metodas, kuriuo buvo nustatytas kooperavimosi alternatyvų prioretiškumas. Naudojant šiuos skirtingus metodus buvo įvertinti konkurencinio pranašumo veiksniai, jų svarba nagrinėtame sektoriuje. Darbą sudaro įvadas, trys dalys: konkurencijos ir konkurencinio pranašumo analizė; konkurencinį pranašumą lemiančių išorinių ir vidinių veiksnių teorinė analizė, kitų autorių atlikti tyrimai Lietuvoje ir pasaulyje; konkurencinį pranašumą lemiančių veiksnių spausdinimo sektoriuje reikšmingumo įvertinimas, porinės koreliacinės regresinės analizės taikymas ir rezultatai, COPRAS metodo taikymas ir rezultatai; išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis ─ 65 p. teksto be priedų, 6 iliustr., 17 lent., 67 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai darbe pateikiami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn this final master degree work I am dealing factors, which determs competative advance sector of printing services. In period of economic crisis part Lithiania companies of printing services ended their activities, another part – keep their position stable, third part – successfully launched their activity. The problem is to set disadvantage of competative advance factors. It is hard to set, which factors have the biggest advance in this sector. Taking this situation into account, I try to assume competative advance factors, their connection with goverment decisions, which can decide competative advantage. The purpose of this work – to assume factors, which leads competative advantage superior, to investigate printing service sectors competative advance factors. To analyze competition and competative advantage terms scentist literature systematic and comparative analysis is used. Studing printing service sectors competative advantage leading factors interview method is used, to evaluate connections between competative advantages we shall use correlation regression analysis and CORPAS method, which helped to set priors of cooperation alternatives. Using these different methods competative advance factors were valued, also their importance in this sector. This work concludes introduction, three parts: competition and competative advantage analysis; competative advantage in determining the external and internal factors, the theoretical analysis, researches of other authors from Lithuania and foreign; determinants of competitive advantage in assessing the significance of the printing industry; CORPAS method applying and resulting; conclusion; references. The Thesis consists of 65 pages of text without appendixes, 6 pictures, 17 tables, 67 bibliographic sources. Appendixes are enclosed separately.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent77 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1895361/datastreams/MAIN/content
dc.titleSpausdinimo paslaugų sektoriaus konkurencinį pranašumą lemiantys veiksniai
dc.title.alternativeFactors affecting the competitive advantage of printing
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltCOPRAS metodas
dc.subject.ltįmonės kultūra
dc.subject.ltkonkurencija.
dc.subject.enCOPRAS method
dc.subject.encorporate culture
dc.subject.encompetition.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1895361


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record