Show simple item record

dc.contributor.authorKaziukonis, Laimis
dc.date.accessioned2023-09-18T08:59:06Z
dc.date.available2023-09-18T08:59:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109141
dc.description.abstractMagistro studijų baigiamojo darbo tikslas – kompleksiškai spręsti sudėtingų transporto komunikacijų, urbanistinių struktūrų renovacijos problemas. Baigiamojo darbo analitinėje dalyje nagrinėjama geležinkelio stočių morfologinė raida, sandara ir funkciniai ryšiai. Remiantis metodine literatūra ir užsienio patirtimi suformuojamos pagrindinės urbanistinės geležinkelio stočių renovacijos tendencijos. Tiriamojoje darbo dalyje atliekama Vilniaus geležinkelio stoties istorinė ir urbanistinė analizė, bei pateikiami paminklosauginiai tvarkymo siūlymai ir rekomendacijos. Eksperimentinėje dalyje pateikti variantai vertinami pagal analitinės dalies išvadas. Privalumai ir trūkumai nagrinėjami pagal penkis pagrindinius kriterijus: tipologiją, infrastruktūrą, urbanistinę struktūrą, vidinę struktūrą ir istorinį kontekstą. Projektinėje baigiamojo darbo dalyje detalizuojamas stoties-parko variantas, atitinkantis šiuolaikinius sudėtingų transporto komunikacijų renovacijos metodus ir tendencijas, bei kompleksiškai sprendžiantis ne tik atskiro pastato, bet ir urbanistines teritorijos problemas.lit
dc.description.abstractThe main objective of Final work of Architecture master studies is to find solution for complex transport communication and urban renovation problems. Morphological development of railway station, structure and functional intercourse are analyzed in analytical part of Final work. Main tendencies of urban renovation of railway stations are formulated with reference to methodological literature and foreign experience. Proposals and recommendations for regulation of historical heritage are made after historical and urban analysis of Vilnius railway station in explorative part of Final work. In experimental part project proposals are evaluated by conclusions of analytical part. Strengths and weakness analyzed by five main criteria: morphology, infrastructure, urban structure, plan and historical context. Version of station-park is developed in Final work project part. It corresponds to contemporary transport communication renovation methods and tendencies and offers complex solution not only for unique building problems, but for whole urban territory complex.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent91 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1971010/datastreams/ATTACHMENT_1971013/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1971010/datastreams/MAIN/content
dc.titleVilniaus geležinkelio stoties renovacija
dc.title.alternativeRenovation of Vilnius Railway Station
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldH 003 - Menotyra / Art studies
dc.subject.ltVilniaus geležinkelio stotis
dc.subject.ltkompleksinė renovacija
dc.subject.ltekologija.
dc.subject.enVilnius Railway Station
dc.subject.encomplex renovation
dc.subject.enecology.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1971010


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record