Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBaikauskas, Eligijus
dc.date.accessioned2023-09-18T08:59:17Z
dc.date.available2023-09-18T08:59:17Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109192
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas naujas technologijų, medžiagų bei paslaugų plėtros virtualioje aplinkoje metodas. Išnagrinėta inovacijų plėtra statyboje, plėtros strategija, prielaidos naujam pardavimo modeliui. Pateiktos statybos kainų tendencijos, statybos rodikliai Europos Sąjungos šalyse. Išanalizuota stogų pardavimo rinka Lietuvoje, produkcijos įvairovė bei įrengimo technologijos. Aptarti plėtros metodai. Baigiamajame darbe nagrinėjama virtuali aplinka. Vertinant technologijų plėtrą, kuriamas ryšys tarp įmonių, susijusių savo veikla. Skatinamas informacijos pasidalijimas, inovacijų plėtojimas nuo pačios idėjos iki galutinio praktinio pritaikymo. Detalizuotai pateikiama veikimo schema, pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 8 dalys: įvadas, inovacijų svarbos technologijų plėtrai analizė, stogų medžiagų ir paslaugų rinkos apibūdnimas, statybos technologijų, medžiagų bei paslaugų plėtros metodai, naujo,virtualioje aplinkoje,veikiančio modelio kūrimas, modelio efektyvumo analizė, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis -77 p. teksto be priedų, 17 iliustr., 11 lent., 23 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThis master thesis considering about new developing method of technology , construction materials and services in virtual space. Analysing innovation expansion strategy, the new model assumption. Proposed prices in construction market, indicators in European Union countries. Produced economical situation, varienty of roofing materials. This thesis analysed virtual space. Stimulating information division between members, innovation elaboration from idea to, practice. Produced working scheme, conclusion of this work. Structure of 8 parts: introduction, innovation expansion weight in technologies, roof materials market description, services and materials development methods in construction market, the model creation in virtual space, analysis of the new model efficiency, conclusion, offers. Thesis consist of: 77 p. text without extras, 17 pictures, 11 tables, 23 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent77 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1972423/datastreams/MAIN/content
dc.titleNauji technologijų, medžiagų bei paslaugų plėtros virtualioje aplinkoje metodai stogų pavyzdžiu
dc.title.alternativeThe new construction materials, and services technology in virtual space developing method by roofing instance
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltinovacija
dc.subject.ltrinkos tendencijos
dc.subject.lttechnologijos
dc.subject.ltelektroninis pardavimas
dc.subject.eninnovation
dc.subject.enmarket tendency
dc.subject.entechnology
dc.subject.enelectronic business
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1972423


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą