Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKerzaitė, Margarita
dc.date.accessioned2023-09-18T08:59:17Z
dc.date.available2023-09-18T08:59:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109193
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos marketingo strategijos organizuojant tarptautinius sporto renginius. Darbe pagrindinis dėmesys skiriamas marketingo strategijos modeliui, skirtam tarptautinių sporto renginių įvaizdžiui kurti, rėmėjams ir vartotojams pritraukti, sukurti. Atlikta naujausios mokslinės literatūros, susijusios su tarptautiniais sporto renginiais ir marketingo strategijomis, analizė. Čempionatas „EuroBasket 2011“ pasirinktas kaip pavyzdys analizuojant marketingo strategijų praktiką organizuojant tarptautinius sporto renginius. Naudojant anketinę apklausą, ekspertinius vertinimus ir koreliacinę regresinę analizę nustatytas reklamos rūšių efektyvumas organizuojant tarptautinius sporto renginius. Darbą sudaro penkios dalys: įvadas, probleminė dalis, teorinė dalis, metodologinė dalis, praktinė dalis, strateginė dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 113 p. teksto be priedų, 23 pav., 16 lentelių, 135 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe master thesis analyzes the marketing strategies for the organization of international sport events. The paper focuses to creating the marketing strategy model of international sport events in order to create the image of the events, attract sponsors and consumers. The most recent scientific literature related to international sport events and marketing strategies was analyzed. Championship “EuroBasket 2011” was selected as a case example of the analysis of marketing strategies practice when organizing international sport events. Questionnaire survey, expert analysis and correlation regression analysis were to determine the forms of advertising effectiveness in organizing international sport events. Structure: introduction, problem part, theorical part, methodological part, practical part, strategic part, conclusions and suggestions, references. Thesis consists of 113 p. texts without appendixes, 23 pictures, 16 tables, 135 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent132 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2121666/datastreams/MAIN/content
dc.titleTarptautinių sporto renginių marketingo strategijos
dc.title.alternativeMarketing strategies for the international sport events
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltmarketingo strategijos modelis
dc.subject.ltrenginio marketingo strategija
dc.subject.lttarptautiniai sporto renginiai
dc.subject.lttarptautinio marketingo strategija
dc.subject.enevent marketing strategy
dc.subject.eninternational marketing strategy
dc.subject.eninternational sport events
dc.subject.enmarketing strategy model
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2121666


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą