Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPačešiūnaitė, Lina
dc.date.accessioned2023-09-18T08:59:17Z
dc.date.available2023-09-18T08:59:17Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109195
dc.description.abstractIn Master Thesis the furniture export expansion through e-commerce technology is analyzed. The importance of export in international business is analyzed via scientific literature. Master Thesis also includes the main reasons, which encourage companies to begin or to expand export activity. The different criteria are analyzed, also the main rules and steps, which should be followed in order to have successful export activity. The Thesis describes e-commerce technology (focusing on internet shop) benefits for export expansion management. In order to get real perception about country selection and export costs – the power of agglomeration (concentration), break-even point and correlation methods are described. In empirical researches the global export overview is analyzed, also Baltic countries export and furniture export activity. Lithuania’s export and furniture export situation is described also in second Master Thesis part. In 3rd part - Lithuanian internet shop “Flanco”, which is focusing on office furniture, is shown as example how to select export country using power of agglomeration (concentration). The results shows that for “Flanco” would be suitable to do export activity in France, according to this, French furniture market is analyzed. Also, break-even point method is used in order to identify how many furniture units company “Flanco” must produce and sell in order to cover all expenses and to start generate profit. Correlation analysis is done related with company’s sum of money spent on furniture dependency to company’s profit. Correlation method also is analyzed in order to show, that French market is selected correctly. The Thesis consists of seven parts: introduction; export - as a key international business element; empirical researches for furniture export expansion through e-commerce technology; modeling furniture expansion idea through e-commerce technology; conclusions and proposals; list of reference; appendix. The Thesis consists of 71 pages of text without appendixes, 19 illustrations, 5 tables, 53 bibliography source. Appendixes included.eng
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama baldų eksporto plėtra remiantis elektroninės komercijos technologija. Pirmoje darbo dalyje analizuojama tarptautinei prekybai ir tarptautiniam verslui skirta literatūra, nagrinėjamas eksportas bei jo svarba tarptautiniame versle. Taip pat nurodoma, kokios priežastys įmones skatina pradėti ar plėsti eksportą. Parodoma kaip teisingai pasirinkti rinką eksportui, į kokius kriterijus reikia atkreipti dėmėsį bei kokiomis taisyklėmis, žingsniais vadovautis. Darbe aprašomos elektroninės komercijos technologijos ( koncentruojamasi į elektroninę parduotuvę) bei jų nauda baldų eksporto plėtimui vykdyti. Siūlomi metodai, kuriuos reikėtų taikyti priimant strateginius eksporto sprendimus. Empirinių tyrimų dalyje apžvelgiama pasaulinė eksporto situacija, pereinama prie Baltijos šalių eksporto bei sustojama ties Lietuvos situacija. Trečioje dalyje analizuojama biuro baldų internetinė parduotuvė “Flanco”. Naudojantis pirmoje magistro dalyje aprašytais metodais, pasirenkama rinka eksporto veiklai skatinti. Panaudojama aglomeracijos jėga (koncentracija), nustatant, į kurią rinką būtų tikslinga vykdyti eksporto veiklą. Gauti rezultatai parodo, jog įmonei „Flanco“ būtų naudinga vykdyti eksportą į Prancūziją, tad toliau darbe tiriama šios šalies baldų rinkos situacija, naudojamas lūžio taško metodas realiam baldų kiekiui nustatyti, kurį pagaminus ir pardavus įmonė padengtų visas išlaidas bei pradėtų generuoti pelną. Taip pat panaudojama koreliacija analizuojant Prancūzijos įmonių išleistos pinigų sumos priklausomybę gautam įmonės pelnui, tuo parodant, jog rinkos sprendimas buvo atliktas teisingai. Darbą sudaro septynios dalys: įvadas; eksportas – vienas svarbiausių tarptautinio verslo elementų; empiriniai tyrimai skirti baldų eksporto plėtrai remiantis elektroninės komercijos technologija; baldų eksporto idėjos modeliavimas remiantis elektroninės komercijos technologija; išvados ir siūlymai; literatūros sąrašas; priedai. Darbo apimtis – 71 p. teksto be priedų, 19 iliustr., 5 lent., 53 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent92 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1972707/datastreams/MAIN/content
dc.titleFurniture export expansion through e-commerce technology
dc.title.alternativeBaldų eksporto plėtra remiantis elektroninės komercijos technologija
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltEksportas
dc.subject.ltbaldų eksporto plėtra
dc.subject.ltelektroninės komercijos technologija
dc.subject.lteksporto rinkos parinkimas
dc.subject.enExport
dc.subject.enfurniture export expansion
dc.subject.ene-commerce technology
dc.subject.enmarket selection
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1972707


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą