Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPlioplys, Rimas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:00:05Z
dc.date.available2023-09-18T09:00:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109336
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe atlikta mokslo darbų, skirtų automobilio rato sąveikai su skirtingos būklės ir savybių kelio danga tyrimams analizė. Atlikti eksperimentiniai tyrimai, kurių metu ištirti temperatūros pokyčiai ratui sąveikaujant su kelio danga ir jų įtaka sankybio rodikliams. Surinkti, susisteminti, statistiškai apdoroti ir išanalizuoti 2011 ir 2012 metais išmatuoto valstybinės reikšmės kelių naujos asfalto dangos ir rato sukibimo koeficiento duomenys. Pateikiamos baigiamojo darbo išvados. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, mokslo darbų analizė, eksperimentiniai automobilio rato sukibimo su kelio danga parametrų tyrimai, valstybinės reikšmės kelių naujos asfalto dangos ir rato sukibimo koeficiento tyrimas ir vertinimas, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 65 p. teksto be priedų, 46 iliustr., 10 lent., 32 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractIn this master thesis is performed a research studies analysis about car wheel and road interaction . Car wheel interaction with road pavement tests were performed and temperature changes which affect grip is examined. Collected, structured and statistically analyzed 2011 and 2012 year wheel traction data. The conclusions is presented. The paper consists of six parts: introduction, analysis of scientific articles and studies, experimental study of car wheel grip with road surface parameters, new asphalt pavement grip research and evaluation, conclusions, references. Pages - 65 p. text, 46 pictures., 10 tables., 32 bibliographic sources. Appendixes.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent102 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1993585/datastreams/MAIN/content
dc.titleTemperatūros įtakos automobilio rato sukibimo su kelio danga parametrams modeliavimas ir tyrimas
dc.title.alternativeResearch and modelling of temperature influence to car wheel grip with road pavement
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltautomobilio ratas
dc.subject.ltpadanga
dc.subject.ltkelio danga
dc.subject.ltsukibimo parametrai
dc.subject.lttemperatūra
dc.subject.encar wheel
dc.subject.entyre
dc.subject.enroad pavement
dc.subject.engrip parameters
dc.subject.entemperature
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1993585


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą