Show simple item record

dc.contributor.authorMikalajūnas, Audrius
dc.date.accessioned2023-09-18T09:00:25Z
dc.date.available2023-09-18T09:00:25Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109346
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamas elektroninis verslas, jo privalumai, trūkumai ir jo bazinių modelių, tokių kaip verslas vartotojui, verslas verslui, vartotojas verslui, vartotojas vartotojui, tinklas tinklui, valstybinė institucija verslui, valstybinė institucija vartotojui, verslas darbuotojui ir valstybinė institucija valstybinei institucijai, įvairovė. Apžvelgiama elektroninio verslo situacija Lietuvoje. Atsižvelgiant į elektroninio verslo bazinių modelių trūkumus, sudarytą elektroninės komercijos modelių klasifikacija, atliktas įmonių ir vartotojų apklausas įvertinamas trečiosios šalies elektroninės komercijos modelio (B2B2C) poreikis. Išsiaiškinus pagrindines modelio funkcijas ir sudarius teorinį trečiosios šalies elektroninės komercijos modelį įvertinamos reikalingos investicijos modelio įgyvendinimui bei sudaromas jo įdiegimo planas. Pateikiamos baigiamojo darbo išvados, atsižvelgiant į sudaryto teorinio trečiosios šalies elektroninės komercijos modelio suteikiamą naudą smulkiojo verslo įmonėms bei patogumą vartotojams. Darbą sudaro 7 pagrindinės dalys: įvadas, teorinis tyrimo pagrindimas, tiriamasis analitinis skyrius, projektinis skyrius, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 67 p. teksto be priedų, 37 iliustracijų, 6 lentelės, 84 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractE-business, its advantages and disadvantages, features of its basic models, such as Business to Consumer, Business to Business, Consumer to Business, Consumer to Consumer, Peer to Peer, Government to Business, Government to Consumer, Business to Employee, Government to Government are analyzed in this postgraduate final work. E-business development in Lithuania is identified. Third-party e-commerce model (B2B2C) requirements are identified in accordance with disadvantages of e-business basic models, classification of e-commerce models, questionnaire of companies and users. The basic functions of third-party e-commerce model are identified and its theoretical model is created. Investments of model realization are evaluated and the plan of model realization is framed. Conclusions are made according of third-party e-commerce model (B2B2C) benefits to small business and users. Structure of this postgraduate final work: introduction, theoretical work substantiation, third-party e-commerce model (B2B2C) requirements analyze, project section, conclusions and references. Thesis consists of: 67 p. texts without appendixes, 37 pictures, 6 tables, 84 bibliographical entries. Appendixes are included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent85 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1994999/datastreams/MAIN/content
dc.titleTrečiosios šalies elektroninės komercijos modelis
dc.title.alternativeThird-party e-commerce model
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltanalizė
dc.subject.ltelektroninio verslo modelių klasifikacija
dc.subject.ltelektroninio verslo plėtra
dc.subject.ltICT įrankiai
dc.subject.lttrečiosios šalies elektroninės komercijos modelis.
dc.subject.enanalyze
dc.subject.enclassification of e-commerce models
dc.subject.endevelopment of e-business
dc.subject.enICT tools
dc.subject.enthird-party e-commerce model.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1994999


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record