Show simple item record

dc.contributor.authorJudeikytė, Viktorija
dc.date.accessioned2023-09-18T09:00:27Z
dc.date.available2023-09-18T09:00:27Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109359
dc.description.abstractDarbe nagrinėjami teoriniai elektroninio marketingo strategijų rengimo modelių variantai ir jų taikymo galimybės telekomunikacijų sektoriuje veikiantiems ūkio subjektams. Taip pat pristatoma elektroninio marketingo strategijos modelio parengimui reikalingų priemonių visuma, tokių kaip mokslinės literatūros analizė, statistinių duomenų analizė, interviu metu išsakytos ekspertų nuomonės vertinimas, bendra rinkos analizė, kiekybinis tyrimas. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius elektroninio marketingo strategijos rengimo modelio aspektus, pateikiamas siūlomas patobulintas modelis, kuris pagrindžiamas gautais tyrimų rezultatais apie telekomunikacijų sektoriuje veikiančius ūkio subjektus. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, elektroninio marketingo strategijos rengimo aspektai, elektroninis marketingas telekomunikacijų sektoriuje, elektroninio marketingo strategijos rengimo modelis telekomunikacijų sektoriuje, išvados, literatūros šaltiniai. Darbo apimtis – 70 lapų be priedų, 21 pav., 6 lentelės, 41 bibliografinis šaltinis. Pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe final Master thesis analyses the issues of e-marketing strategy formatiion model for telecommunication sector. The paper examines theoretical aspects of e-marketing strategy formation models and their availability for the telecommunication sector. The thesis paper also provides data on instruments necessary for preparation of e-marketing strategy formation model, such as analysis of scientists arguments, statistical data, assessment of the interview results with experts,analysis of the trend in the whole market and quantitative studies. Upon the completion of theoretical overview and practical aspects, e-marketing strategy formation model for telecommunication sector is provided and based on anlysis. The paper consist of 6 parts: introduction, theoretical aspects of e-marketing, e-marketing in telecommunication sector, e-marketing strategy formation model for telecommunication sector, conclusions, references. Thesis consist of: 70 pages text without appendices, 21 pictures, 6 tables, 41 bibliographical entries. Appendices are added.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent92 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1995759/datastreams/MAIN/content
dc.titleTelekomunikacijų sektoriaus elektroninio marketingo strategijos rengimo modelis
dc.title.alternativeE-marketing strategy formation model for telecommunication sector
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltElektroninis marketingas
dc.subject.ltstrategijos rengimo modelis
dc.subject.lttelekomunikacijų sektorius.
dc.subject.enE-marketing
dc.subject.enstrategy formation model
dc.subject.entelecommunication sector.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1995759


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record