Show simple item record

dc.contributor.authorSurblys, Vytenis
dc.date.accessioned2023-09-18T09:00:31Z
dc.date.available2023-09-18T09:00:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109382
dc.description.abstractBaigiamajame darbe nagrinėjami krovininių automobilių stabdžių sistemos tikrinimo būdai. Darbe apžvelgiami kiti moksliniai darbai, susiję su stabdžių veikimu ir patikra. Taip pat aptariami šiuo metu naudojami stabdžių tikrinimo būdai. Eksperimentinėje dalyje atlikti bandymai su transporto priemonėmis, turinčiomis pneumatinę stabdžių sistemą – nagrinėjama priklausomybė tarp stabdymo jėgos ir oro slėgio stabdžių sistemoje, taip pat bandymai su krovininiais automobiliais, turinčiais hidraulinę stabdžių sistemą – nagrinėjama priklausomybė tarp stabdymo jėgos ir pedalo nuspaudimo jėgos, keičiant transporto priemonės svorį. Gautos priklausomybės išanalizuotos ir pateiktos išvados su pasiūlymu, kaip pagerinti esamą stabdžių tikrinimo būdą krovininiams automobiliams su hidrauline stabdžių sistema. Darbą sudaro įvadas, 2 skyriai, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas ir priedai. Magistrinio darbo apimtis – 45 puslapiai be priedų, 19 paveikslų, 11 lentelių, 15 literatūros šaltinių, 5 priedai.lit
dc.description.abstractIn this final work trucks brake system verification techniques are analyzed. Other scientific works that are related with brake system work and inspection, also brake system verification techniques that are used these days, are overviewed also. In the experimental part tests were carried out with vehicles that have pneumatic brake system – reliance between wheels braking power and air pressure in brake system is investigated. Also attempts with trucks that have hydraulic brake system – reliance between brake power and pedal pressure force, with different vehicle weight is being analyzed. The reliance was analyzed and conclusion with offer how to improve existing brake system verification technique for trucks with hydraulic brake system was made. The work consists of introduction, 2 chapters, conclusions and offers, bibliography and enclosures. Masters work extent – 45 pages without enclosures, 19 pictures, 11 tables, 15 list of literature, 5 enclosures.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent61 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2134086/datastreams/MAIN/content
dc.titleKrovininių automobilių stabdymo efektyvumo bandymų tyrimas
dc.title.alternativeThe effectiveness testing research of braking performance of trucks
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltkrovininio automobilio stabdžių efektyvumas
dc.subject.ltpneumatinė stabdžių sistema
dc.subject.lthidraulinė stabdžių sistema
dc.subject.ltpedalo nuspaudimo jėga
dc.subject.ltstabdžių sistema
dc.subject.entrucks brake system efficiency
dc.subject.enpneumatic brake system
dc.subject.enhydraulic brake system
dc.subject.enpedal pressure force
dc.subject.enbrake system
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2134086


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record