Show simple item record

dc.contributor.authorKundelytė, Barbora Aistė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:00:37Z
dc.date.available2023-09-18T09:00:37Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109409
dc.description.abstractŠis darbas aktualus įgyvendinant Europos parlamento ir Tarybos priimtoje direktyvoje 2008/96/EB numatytas procedūras, kurias visos ES šalys narės turi parengti iki 2011 m. gruodžio 19 d. Darbe analizuojamas kelių iš direktyvoje numatytų procedūrų – didelio avaringumo ruožų klasifikavimas ir tinklo saugumo lygių nustatymas – įgyvendinimo procesas. Tuo tikslu atliekama avaringumo situacijos analizė Lietuvos ir Europos Sąjungos šalių automobilių keliuose, analizuojama Lietuvoje parengta padidinto avaringumo ruožų nustatymo metodika bei lyginama su šiuo metu rengiamu Lietuvos valstybinės reikšmės automobilių kelių tinklo saugumo lygių nustatymo ir eismo įvykių prognozavimo modeliu. Palyginamosios analizės būdu buvo išsamiai nagrinėjamas kelias Nr.141 Kaunas – Jurbarkas – Šilutė – Klaipėda, remiantis abiem metodais minėtas kelias suskirstytas į homogeninius ruožus ir keliems iš jų atliekamas kelių saugumo patikrinimas pagal šiuo metu Lietuvoje galiojantį šios procedūros aprašą. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir rekomendacijos bei naudotos literatūros sąrašas.lit
dc.description.abstractThis work is relevant by implementing the procedures of the European Parliament and Council Directive 2008/96/EC of to which all EU member states must draw up in 2011 19th of December. The paper analyzes several of the procedures covered by the Directive - ranking of high accident concentration sections, network safety ranking in Lithuania and their implementation process. By this goal, the accident situation analysis is carried out in Lithuanian and the European Union member states roads. Also the prepared in Lithuania methodology of increased accident rate sections is analyzed and compared with the currently prepared Lithuanian state roads’ network safety ranking and accident prediction model. Comparative analysis method was used to examine the road Nr.141 Kaunas - Jurbarkas - Šilutė - Klaipėda, on the basis of the two methods mentioned road is divided to several homogeneous sections and to some of them road safety inspections are carried out in accordance with currently valid Lithuanian description of the procedure. Conclusions, recommendations and list of references are shown at the end of the thesis.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent102 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1998602/datastreams/ATTACHMENT_1998610/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:1998602/datastreams/MAIN/content
dc.titleDidelio avaringumo ruožų klasifikavimas ir kelių tinklo saugumo lygių Lietuvoje nustatymas
dc.title.alternativeRanking of high accident concentration sections and network safety ranking in Lithuania
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltEismo saugumas
dc.subject.lteismo įvykiai
dc.subject.ltautomobilių kelių tinklo saugumo lygių nustatymas
dc.subject.lteismo įvykių prognozavimas
dc.subject.ltsaugaus eismo patikrinimai
dc.subject.enRoad safety
dc.subject.enaccidented
dc.subject.ensafety ranking of the road network
dc.subject.enthe accident prediction
dc.subject.enroad safety inspection
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba1998602


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record