dc.contributor.author | Balevičius, Vytautas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:00:38Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:00:38Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109413 | |
dc.description.abstract | Magistro darbe nagrinėjama viena pagrindinių vagono dinamikos savybių – judėjimo tolygumas. Riedmenų judėjimo tolygumas vertinamas jų masių svyravimo procesų ir vibracijų parametrais. Judant bėgių kelio nelygumais, sužadinami priverstiniai kėbulo, pakabos ir važiuoklės elementų svyravimai. Programiniu paketu „Universal Mechanism“ modeliuojamas prekinio keturašio vagono judėjimas keliu su duotais vertikaliais ir skersiniais bėgių nelygumais. Nustatyta vagono kėbulo svyravimų amplitudžių bei pagreičių priklausomybė nuo vertikaliųjų ir skersinių pakabos parametrų. Magistro darbe nagrinėjama vagono pakabos parametrų ir stabilumo nuvažiavimui nuo bėgių priklausomybė, kintant vagono masei. | lit |
dc.description.abstract | In this publication is analized the one of the main wagon dynamics feature – running smoothness. The running smoothness is evaluated by parameters of vibrations and by oscillation process. Then moving on track irregularities oscillation of elements of forced bodywork, suspension and chassis elements comes out. By using computer package “Universal Mechanism” four-axle freight wagon movement on road with the given vertical and lateral rail irregularities are simulated. Wagon body oscillations amplitude and acceleration dependence of vertical and lateral suspension settings were found. Wagon suspension settings and stability derailment dependence when changing wagon mass were examined in this research work. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 84 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133259/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Prekinių vagonų pakabos parametrų įtakos važiavimo tolygumui tyrimas | |
dc.title.alternative | Investigation of freight wagons suspension parameters' impact on running smoothness | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | Riedmenų dinamika | |
dc.subject.lt | vagono stabilumas | |
dc.subject.lt | nuriedėjimas nuo bėgių | |
dc.subject.lt | Nadalio kriterijus. | |
dc.subject.en | Dynamics of wagon | |
dc.subject.en | stability of derailment | |
dc.subject.en | Nadal criteria | |
dc.subject.en | freight wagon. | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 2133259 | |