Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBalevičius, Vytautas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:00:38Z
dc.date.available2023-09-18T09:00:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109413
dc.description.abstractMagistro darbe nagrinėjama viena pagrindinių vagono dinamikos savybių – judėjimo tolygumas. Riedmenų judėjimo tolygumas vertinamas jų masių svyravimo procesų ir vibracijų parametrais. Judant bėgių kelio nelygumais, sužadinami priverstiniai kėbulo, pakabos ir važiuoklės elementų svyravimai. Programiniu paketu „Universal Mechanism“ modeliuojamas prekinio keturašio vagono judėjimas keliu su duotais vertikaliais ir skersiniais bėgių nelygumais. Nustatyta vagono kėbulo svyravimų amplitudžių bei pagreičių priklausomybė nuo vertikaliųjų ir skersinių pakabos parametrų. Magistro darbe nagrinėjama vagono pakabos parametrų ir stabilumo nuvažiavimui nuo bėgių priklausomybė, kintant vagono masei.lit
dc.description.abstractIn this publication is analized the one of the main wagon dynamics feature – running smoothness. The running smoothness is evaluated by parameters of vibrations and by oscillation process. Then moving on track irregularities oscillation of elements of forced bodywork, suspension and chassis elements comes out. By using computer package “Universal Mechanism” four-axle freight wagon movement on road with the given vertical and lateral rail irregularities are simulated. Wagon body oscillations amplitude and acceleration dependence of vertical and lateral suspension settings were found. Wagon suspension settings and stability derailment dependence when changing wagon mass were examined in this research work.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent84 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2133259/datastreams/MAIN/content
dc.titlePrekinių vagonų pakabos parametrų įtakos važiavimo tolygumui tyrimas
dc.title.alternativeInvestigation of freight wagons suspension parameters' impact on running smoothness
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltRiedmenų dinamika
dc.subject.ltvagono stabilumas
dc.subject.ltnuriedėjimas nuo bėgių
dc.subject.ltNadalio kriterijus.
dc.subject.enDynamics of wagon
dc.subject.enstability of derailment
dc.subject.enNadal criteria
dc.subject.enfreight wagon.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2133259


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą