dc.contributor.author | Kačergis, Eimantas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:01:09Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:01:09Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109457 | |
dc.description.abstract | Baigiamojo darbo tikslas – ištirti ir optimizuoti CAN duomenų perdavimo sąsają pasirinktu optimaliu antrojo lygio protokolu bei pritaikyti šiuolaikinėje automobilių pramonėje. Darbas suskirstytas į tris pagrindines dalis. Pirmojoje dalyje analizuojamos ir aprašomos trys komunikacinį tinklą sudarančios sąsajos, skirtos automobilių pramonei: CAN, LIN ir FlexRay. Vietinis valdiklių tinklas (CAN), kurį sukūrė Robert Bosch, įvardijamas kaip optimali sąsaja elektroninių valdymo modulių (EVM) tinklo kūrimui. Egzistuoja ir daugiau duomenų perdavimo sąsajų, kurios taikomos automobilių pramonėje, tačiau CAN sąsaja - viena iš plačiausiai naudojamų šiandieninėje automobilių pramonėje. Technologinė CAN sąsajos analizė aprašoma antroje darbo dalyje. Trečioje dalyje atliekamas CAN magistralinės sistemos optimizavimas panaudojant standartizuotą SAE J1939 protokolą. Darbo metu buvo sumodeliuota testinė aplinka, kurioje galima įžvelgti optimizacijos privalumus. Darbo apimtis: 76 puslapių teksto be priedų, 32 paveikslėlių, 9 lentelių 45 literatūros šaltinių, 1 priedas. | lit |
dc.description.abstract | The main purpose of this thesis is to analyze CAN bus network and higher layer protocols used in the automotive industry and to discuss similarities, differences in optimization way. The report is divided into three main sections. In the first part author analyzes and describes three network buses: CAN, LIN and FlexRay. The Controller Area Network (CAN), developed by Robert Bosch was identified as the optimal network interface for the electronic control module (ECU).There are several other protocols being developed for use in the industry, but the CAN bus is one of the most used in today's automotive industry. Technological analysis of the CAN bus is described in the second part. In the third part author describes how to optimize the CAN data transfer system using a standardized SAE J1939 protocol. While doing this thesis testing application was created where benefits of optimization are presented This report consists of: 76 pages of text without appendices, 32 pictures, 9 tables, 45 bibliographic sources, 1 annexe. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 78 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2140574/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | CAN sąsajos taikymo tyrimas automobilių pramonėje | |
dc.title.alternative | Research on CAN bus adaptation in the automotive industry | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.lt | CAN | |
dc.subject.lt | LIN | |
dc.subject.lt | FlexRay | |
dc.subject.lt | EVM | |
dc.subject.lt | SAE J1939 | |
dc.subject.en | CAN | |
dc.subject.en | LIN | |
dc.subject.en | FlexRay | |
dc.subject.en | ECU | |
dc.subject.en | SAE J1939 | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 2140574 | |