Show simple item record

dc.contributor.authorPupinis, Tomas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:01:11Z
dc.date.available2023-09-18T09:01:11Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109468
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe analizuojama pasaulinė populiariosios muzikos industrijos struktūra, muzikos verslo modelio ir muzikos įrašų tiekimo grandinės pokyčiai. Pagrindinių muzikos rinkos dalyvių veiklos ypatumai nagrinėjami pagal svarbiausias muzikos industrijos veiklos sritis: muzikos produkto kūrimas ir įrašų gamyba, marketingas ir leidyba ir platinimas. Pristatomas teorinis muzikos įrašų industrijos komunikacijos modelis, kuriuo remiantis atliekamas Lietuvos populiariosios muzikos industrijos tyrimas. Baigiamajame darbe nagrinėjama Lietuvos popmuzikos industrijos struktūra, jos dalyvių veiklos ir komunikacijos ypatumai vietinėje bei pasaulinėje muzikos rinkoje. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius popmuzikos industrijos komunikacijos aspektus pasaulinėje ir Lietuvos rinkoje, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 57 p. teksto be priedų, 8 iliustr., 1 lent., 45 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe master thesis analyzes the structure of the international popular music industry, the changes of music business model and music supply chain. Examines the activities of main actors in the music market on the basis of essential activities in the music industry: music creation and record production, marketing, publishing and distribution. Presentes theoretical communication model of recorded music industry and the research of Lithuanian pop music industry. Analyses structure of Lithuanian music industry, communication diversity and actor’s activities in the local and global music market. Opportunities, prospects ans conclusions presented at the end of master thesis. Structure: introduction, theoretical part, research, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 57 p. text without appendixes, 8 pictures, 1 tables, 45 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent96 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:20034607/datastreams/MAIN/content
dc.titleLietuvos popmuzikos industrija: komunikacija pasaulinėje muzikos rinkoje.
dc.title.alternativeLithuanian popmusic industry: communication in the international music market
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltPrasminiai žodžiai: muzikos industrija
dc.subject.ltpopuliarioji muzika
dc.subject.lttarptautinė komunikacija
dc.subject.ltLietuvos muzikos rinka
dc.subject.ltmuzikos įrašų tiekimo grandinė
dc.subject.enmusic industry
dc.subject.enpop music
dc.subject.eninternational communication
dc.subject.enLithuanian music market
dc.subject.enrecorded music supply chain
dc.identifier.elaba20034607


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record