Show simple item record

dc.contributor.authorRadziukynas, Jonas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:01:11Z
dc.date.available2023-09-18T09:01:11Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109470
dc.description.abstractBaigiamojo magistro darbo tikslas – išnagrinėti kurjerių paslaugos verslo modelio ir jį veikiančios verslo makroaplinkos teorinius ir praktinius aspektus, nustatyti problemas ir pasiūlyti prisitaikymo prie besikeičiančios aplinkos sprendimus. Teorinėje darbo dalyje aptariamos kurjerių paslaugos verslo modelis, siuntų pristatymo miesto zonoje ypatybės, e. prekybos plėtros poveikis bei procesų automatizavimą skatinantys ir ribojantys veiksniai. Analitinėje dalyje analizuojami statistiniai Lietuvos pašto paslaugos rinkos ir verslo makroaplinkos duomenys, kurie pateikiami PEST analizės forma. Atliktas ekspertinis tyrimas, kuriuo nustatytas atskirų verslo makroaplinkų poveikio kurjerių paslaugos verslo modeliui stiprumas ir pagrindiniai veiksniai. Projektinėje dalyje siūloma kurti strategijas, padedančias laiku reaguoti ir prisitaikyti prie kintančios verslo makroaplinkos, remiantis valdymo modeliu per skatinamųjų veiksnių išnaudojimą ir ribojančiųjų veiksnių poveikio minimizavimą koncentruojantis į veiklos efektyvumo didinimą, augančios paklausos potencialo išnaudojimą ir sąnaudų augimo suvaldymą. Darbą sudaro: įvadas, teorinė, analitinė ir projektinė dalys, išvados, pasiūlymai ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis: 78 p., 36 paveikslai, 1 lentelė ir 8 priedai.lit
dc.description.abstractThe aim of the Master – to analyze theoretical and practical aspects of the impact of business macro environment for business model of a courier service, to determine problems and suggest decisions for adaptation to changing business environment. The theoretical part discusses business model of a courier service, features of deliveries in cities, impact of development of e. commerce, factors motivating and limiting process automation. The analytical part contains a statistical analysis of Lithuanian postal services market and business macro environment. Data is presented in PEST framework. In addition, experts identified the impact of each business macro environment and main factors for business model of a courier service. The project part discusses suggestions of creating strategies helping to react on time and to adapt to changing business environment. Strategies are based on managing model that appeals to exploiting motivating factors and minimizing limiting factors focusing on efficiency improvement, exploitation of growing potential demand and management of growing expenses. The paper consists of introduction, theoretical, analytical and project parts, conclusions, suggestions and references. Volume of the paper – 78 pages, 36 figures and 1 table and 8 appendixes.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent75 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:20010882/datastreams/MAIN/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:20010882/datastreams/ATTACHMENT_20020491/content
dc.titleVerslo makroaplinkos poveikis kurjerių paslaugos verslo modeliui
dc.title.alternativeThe Impact of Business Macro Environment for Business Model of a Courier Service
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltverslo makroaplinka
dc.subject.ltverslo modelis
dc.subject.ltkurjerių paslaugos
dc.subject.lte. prekyba
dc.subject.ltPEST analizė.
dc.subject.enbusiness macro environment
dc.subject.enbusiness model
dc.subject.encourier services
dc.subject.ene. commerce
dc.subject.enPEST analysis.
dc.identifier.elaba20010882


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record