Show simple item record

dc.contributor.authorJadzevičiūtė, Rūta
dc.date.accessioned2023-09-18T09:01:18Z
dc.date.available2023-09-18T09:01:18Z
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109501
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjama komunikacija kūrybinio verslo inkubavimo procesuose. Nuosekliai analizuojamos darbo objektą apibrėžiančios koncepcijos – kūrybinis verslas, komunikacija ir inkubavimas – bei jų tarpusavio sąryšiai. Kūrybinis verslas apibrėžiamas, pasitelkiant kūrybinių industrijų, inovacijų ir antreprenerystės teorines prieigas. Verslo komunikacija įprasminama komunikacijos kaip tinklo vaizdiniu. Inkubavimas vertinamas kaip kūrybinio verslo paramos forma. Baigiamajame darbe pažymima, kad taikoma efektyvi komunikacija inkubavimo procesų metu sudaro prielaidas kūrybinio verslo plėtrai. Prielaidos tiriamos Lietuvos kūrybinio verslo inkubatorių atžvilgiu. Tyrimu atskleidžiamos stipriosios ir silpnosios Lietuvos kūrybinio verslo inkubatoriuose vykdomos komunikacijos charakteristikos, fiksuojamas jų santykis su reziduojančių kūrybinio verslo subjektų poreikiais, išskiriamos strateginės kūrybinio verslo plėtros kryptys ir sukuriamas jas iliustruojantis apibendrinantis modelis. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius aspektus, pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 5 dalys: įvadas, teorinė dalis, tyrimo dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 65 p. teksto be priedų, 25 iliustr., 3 lent., 51 bibliografinis šaltinis. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.description.abstractThe Master thesis examines the communication of creative business incubation processes. Consistently analyzed the work object concepts which define - creative business, communication and incubation - and their mutual relationships. A creative business is defined through the creative industries, innovation and entrepreneurship theoretical accesses. Business communication is given meaning by the communication as network image. Incubation considered as creative business assistance. The final work notes, that if applicable an effective communication during the incubation process, it creates preconditions for the development of creative business. Assumptions are tested by the aspects of Lithuanian creative business incubators. The research reveals the strengths and weaknesses of ongoing communication characteristics of Lithuanian creative business incubators, their relationship with the needs of creative business subjects, distinguished directions of creative business strategic development and designed model for illustrating them. After the theoretical and practical aspects, the conclusions and recommendations are given. Structure: introduction, theoretical part, investigation part, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of: 65 p. text without appendixes, 25 pictures, 3 tables, 51 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent85 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:20044215/datastreams/MAIN/content
dc.titleKūrybinio verslo inkubavimas: komunikacijos tobulinimas
dc.title.alternativeCreative business incubation: communication improvement
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dcterms.references0
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltKūrybinis verslas
dc.subject.ltkomunikacija
dc.subject.ltinkubavimas
dc.subject.ltkomunikacinis tinklas.
dc.subject.enCreative business
dc.subject.encommunication
dc.subject.enincubation
dc.subject.encommunication network.
dc.identifier.elaba20044215


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record