Show simple item record

dc.contributor.authorMikalkėnas, Gediminas
dc.date.accessioned2023-09-18T09:01:23Z
dc.date.available2023-09-18T09:01:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109519
dc.description.abstractBaigiamajame darbe tiriami 3 skirtingų stabdžių diskų termodinamiai presai. Darbo tikslas – išnagrinėti šiuolaikinio automobilio stabdžių trinkelių sąveiką su disku atliekant teorinį modeliavimą bei atliekant praktinius bandymus ir parinkti patikimus stabdžius automobiliui, kurio variklio galia kelis kartus didesnė, nei numatyta gamintojo. Tiriat termodinaminius procesus, sukurtas 286 mm skersmens neaušinamų, 286 mm skersmens aušinamų bei 325 mm skersmens aušinamų diskų matematiniai modeliai ir atliktas modeliavimas su ANSYS 14.5 programų paketu. Atliktas 286 mm aušinamų ir 325 mm aušinamų diskų eksperimentinis tyrimas, bei palyginti rezultatai ir pateiktos išvados. Darbo apimtis 55 psl. be priedų, 41 paveikslas, 7 lentelės.lit
dc.description.abstractFinal work investigated three different thermodynamic presses the brake discs. The aim - to explore a modern car brake pad interaction with the disc in the theoretical modeling and the practical tests and choose a reliable car brakes, whose engine power is several times higher than that provided by the manufacturer. Studied in thermodynamic processes developed by an uncooled 286 mm diameter, 286 mm in diameter and cooled to 325 mm diameter ventilated discs mathematical models and simulations performed with ANSYS 14.5 software package. An 286 mm and 325 mm cooled cooled disc experimental study and compare the results and conclusions. Scope of work 55 pages without additives, 41 illustrations , 7 tables.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent63 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2141183/datastreams/MAIN/content
dc.titleBMW3 serijos automobilio neaušinamų ir aušinamų stabdžių diskų termodinaminių procesų tyrimai
dc.title.alternativeThermodynamic processes research of ventilated and non-ventilated disc brakes of BMW 3RD series car
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltstabdžiai
dc.subject.lttermodinamika
dc.subject.ltstabdžių diskas
dc.subject.ltmatematinis modeliavimas
dc.subject.ltbaigtiniai elementai
dc.subject.enbrakes
dc.subject.enthermodynamics
dc.subject.enbrake disc
dc.subject.enmathematical modeling
dc.subject.enfinite elements
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2141183


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record