Show simple item record

dc.contributor.authorLaurinėnas, Gintaras
dc.date.accessioned2023-09-18T09:01:27Z
dc.date.available2023-09-18T09:01:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109531
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe išnagrinėta šilumvežių 2M62 situacija iki modernizavimo. Apžvelgtas šilumvežių 2M62 parkas, neplaniniai remontai bei eksploatacijos ir remonto sąnaudos. Nagrinėtas variklių CAT3512B panaudojimo lokomotyvuose tikslingumas. Pateikta variklių 14D40, 5-26DG ir CAT3512B eksploatacijos ir remontų sąnaudų palyginimas. Ištirti lokomotyvų 2M62M vidaus degimo variklių CAT3512B gedimai garantiniu laikotarpiu. Surinkus ir apdorojus visus duomenis sudarytas matematinis statistinis variklių patikimumo modelis. Pagal gautus skaičiavimo rezultatus nubraižyti variklių CAT3512B negendamumo tikimybės ir gedimų intensyvumo grafikai. Apskaičiuota, kiek vidutiniškai lokomotyvas 2M62M buvo neeksploatuojamas dėl variklių CAT3512B gedimų garantiniu laikotarpiu ir kiek AB „Lietuvos geležinkeliai\" patyrė nuostolių dėl lokomotyvų prastovų. Darbą sudaro: 9 dalys, įvadas, 5 skyriai, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis - 70 p. teksto be priedų, 15 lentelių, 40 iliustracijų, 15 santrumpų.lit
dc.description.abstractThe Master's thesis analyzed locomotives 2M62 situation before upgrading. Locomotives 2M62 park, unscheduled repairs and maintenance and repair costs were reviewed. The use of locomotives engines CAT3512B expediency was examined. Maintenance and repairs cost comparison of engines 14D40, 5-26DG and CAT3512B were presented. Locomotives 2M62M engines CAT3512B failures during the warranty period were explored. Mathematical statistical model of reliability of power was created according to the collected and processed data. Engine CAT3512B failure probabilities and failure intensity graphs were drawn based on the calculation results. It is estimated how long averagely the locomotive 2M62M was out of service due to the engines CAT3512B failure during the warranty period. And it was assessed what loss was met by SC \"Lituania Railways\" because of locomotive 2M62M outage. Structure consists of nine parts: introduction, 5 chapters, conclusions and suggestions, references, extras. Thesis consists of: 70 p. text without extras, 40 tables, 15 figures, 15 abbreviations.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent68 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2141370/datastreams/MAIN/content
dc.titleCAT3512B tipo variklių naudojimo šilumvežiuose 2M62M efektyvumo tyrimas
dc.title.alternativeResearch on efficiency of using CAT3512B type engines in 2M62M diesel locomotives
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.lt2M62
dc.subject.ltCAT3512B
dc.subject.ltsąnaudos
dc.subject.ltnegendamumas
dc.subject.ltintensyvumas
dc.subject.en2M62
dc.subject.enCAT3512B
dc.subject.encosts
dc.subject.enno-failure
dc.subject.enintensity
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2141370


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record