dc.contributor.author | Dūdėnaitė, Eglė | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:01:48Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:01:48Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109548 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos lengvųjų automobilių dinaminės charakteristikos dvigubo judėjimo juostos keitimo manevro metu (ISO 3888-2). Atliktas automobilių judėjimo manevro metu kompiuterinis modeliavimas ir natūriniai bandymai. Pagal eksperimentinio bandymo metu jutiklių užfiksuotas išilginio ir skersinio greičio projekcijas ir sukimosi greičius apie vertikalią automobilio ašį bei pritaikius skaičiavimo metodiką apskaičiuoti slydimo (skersridės) kampai. Pateikiami skaitinius bandymų rezultatus atitinkantys grafikai, pagal gautas reikšmes įvertintas automobilių stovumas ir valdomumas, važiuojant skirtingais greičiais. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, literatūros analizė, automobilių matematinių modelių apžvalga, kompiuterinis modeliavimas, eksperimentiniai bandymai ir slydimo kampo skaičiavimas, išvados, literatūra. Darbo apimtis – 67 p. teksto be priedų, 43 paveikslai, 4 lentelės. | lit |
dc.description.abstract | The final master work deals with the dynamic characteristics of cars double-lane-change maneuver movement time ( ISO 3888-2). Carried out the maneuver must involve the movement of the cars computer modeling and testing of reality. According to an experimental test sensor recorded the longitudinal and transverse projections of the speed and rotational speed of the vertical axis of the vehicle, applying the calculation method to calculate the body slip angles. Under the specific test results evaluated controllability and stability of the car while driving at different speeds. Final work consist of 7 parts: introduction, literary analysis, car review of the mathematical models, computer simulation, experimental tests and counting body slip angle, conclusions, references. The size of the work: 67 p. text without additions, 43 images, 4 tables. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 75 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2140209/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Mažų(B1) automobilių skersinės dinamikos charakteristikų analizė | |
dc.title.alternative | The dynamic characteristics research of light vehicle (class B1) | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | automobilio stovumas | |
dc.subject.lt | slydimo (skersridės) kampas | |
dc.subject.lt | dvigubo judėjimo juostos keitimo manevras | |
dc.subject.en | dynamic lateral stability | |
dc.subject.en | body slip angle | |
dc.subject.en | double-lane-change maneuver | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 2140209 | |