Show simple item record

dc.contributor.authorDūdėnaitė, Eglė
dc.date.accessioned2023-09-18T09:01:48Z
dc.date.available2023-09-18T09:01:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109548
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjamos lengvųjų automobilių dinaminės charakteristikos dvigubo judėjimo juostos keitimo manevro metu (ISO 3888-2). Atliktas automobilių judėjimo manevro metu kompiuterinis modeliavimas ir natūriniai bandymai. Pagal eksperimentinio bandymo metu jutiklių užfiksuotas išilginio ir skersinio greičio projekcijas ir sukimosi greičius apie vertikalią automobilio ašį bei pritaikius skaičiavimo metodiką apskaičiuoti slydimo (skersridės) kampai. Pateikiami skaitinius bandymų rezultatus atitinkantys grafikai, pagal gautas reikšmes įvertintas automobilių stovumas ir valdomumas, važiuojant skirtingais greičiais. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas, literatūros analizė, automobilių matematinių modelių apžvalga, kompiuterinis modeliavimas, eksperimentiniai bandymai ir slydimo kampo skaičiavimas, išvados, literatūra. Darbo apimtis – 67 p. teksto be priedų, 43 paveikslai, 4 lentelės.lit
dc.description.abstractThe final master work deals with the dynamic characteristics of cars double-lane-change maneuver movement time ( ISO 3888-2). Carried out the maneuver must involve the movement of the cars computer modeling and testing of reality. According to an experimental test sensor recorded the longitudinal and transverse projections of the speed and rotational speed of the vertical axis of the vehicle, applying the calculation method to calculate the body slip angles. Under the specific test results evaluated controllability and stability of the car while driving at different speeds. Final work consist of 7 parts: introduction, literary analysis, car review of the mathematical models, computer simulation, experimental tests and counting body slip angle, conclusions, references. The size of the work: 67 p. text without additions, 43 images, 4 tables.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent75 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2140209/datastreams/MAIN/content
dc.titleMažų(B1) automobilių skersinės dinamikos charakteristikų analizė
dc.title.alternativeThe dynamic characteristics research of light vehicle (class B1)
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltautomobilio stovumas
dc.subject.ltslydimo (skersridės) kampas
dc.subject.ltdvigubo judėjimo juostos keitimo manevras
dc.subject.endynamic lateral stability
dc.subject.enbody slip angle
dc.subject.endouble-lane-change maneuver
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2140209


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record