dc.contributor.author | Semionovas, Igoris | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:01:49Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:01:49Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109555 | |
dc.description.abstract | Šio darbo tikslas – ištirti Vilniaus miesto centrinės dalies antžeminių, požeminių ir daugiaaukščių automobilių stovėjimo aikštelių naudą, jų ekonominę vertę, atsiperkamumą, įvertinti šių aikštelių apkrovą. Pagal gautus analizės rezultatus atliktos antžeminių ir požeminių, daugiaaukščių stovėjimo aikštelių ekonominiai palyginimai. Darbo metu atlikta esamos padėties analizė, nustatyta stovėjimo aikštelių įtaką Miesto transporto sistemai. Pateikti, įvertinti esamos situacijos pasikeitimai, įrengus požeminę automobilių stovėjimo aikštelę. Sudarytos automobilių stovėjimo schemos A. Jakšto, Šermukšnių, Kaštonų gatvių tinklo atkarpose Vilniaus mieste, panaikinus automobilių stovėjimo vietas. Darbo rezultatai gali būti naudojami, projektuojant ir priimant sprendimus dėl naujų automobilių vietų įrengimo Vilniaus mieste. Darbo apimtis – 59 puslapiai, lentelių skaičius – 17, paveikslų skaičius – 21, priedai – 7. | lit |
dc.description.abstract | This thesis presents a comprehensive analysis of the utility, economical value and buy off of the above-ground, underground and multistorey parking-lots situated in the central part of Vilnius city, also evaluates working load of these parking places. Based on the conclusions made during analysis the author compares merits and demerits of the above-ground, underground and multystorey parking-lots, suggests possible schemes for the parking places in the segments of A.Jaksto, Sermuksniu and Kastonu streets in Vilnius. The results of the research can be applied while making decision on the way parking places should be set up in Vilnius city, also while planning them. While performing this research, the author of the thesis examines both present and possible future situation after the new underground praking-lot is constructed in the central part of Vilnius city, its‘ influence upon the net of the city streets. Size of the thesis – 59 pages, number of tables – 17, number of pictures – 21, number of attachments – 7. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 69 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Neprieinamas | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2008213/datastreams/ATTACHMENT_2008216/content | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2008213/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Vilniaus miesto centrinės dalies automobilių stovėjimo aikštelių apkrovimo analizė ir jų įtaka eismui | |
dc.title.alternative | Analysis of the load on parking facilities in the central part of Vilnius and its impact on traffic | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering | |
dc.subject.lt | Stovėjimo aikštelės | |
dc.subject.lt | ekonominė vertė | |
dc.subject.lt | atsiperkamumas | |
dc.subject.en | Parking | |
dc.subject.en | economical value | |
dc.subject.en | buy off | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 2008213 | |