Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorVinkevičiūtė, Justina
dc.date.accessioned2023-09-18T09:01:49Z
dc.date.available2023-09-18T09:01:49Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109560
dc.description.abstractIn the final master thesis there are analyzed marketing problems connected with product placement on the television. As it was noticed the growing use of it, emerged a great attention if it really has a notable influence on consumers behavior. Also, if it has his own place in the overall marketing theory when making strategic marketing decisions. After the analysis and filing of the marketing literature there were found a few possibilities of the product placement’s used on TV position in the marketing theory. By implementing the research grounded with the statistical data and the questionnaire, one of the possibilities suiting the reality in the practical way was chosen. This possibility was incorporated in the overall marketing strategy planning process in order to unfold its position there and to clarify its significance. Following the theoretical and practical aspects of product placement on TV it was exposed its actual importance and use. For the research results to be exact and true I have used such tools as prognosis making, correlation analysis and sample size calculation proceedings. Structure: introduction; factors encouraging the research: the problems; product placement’s position in the marketing theory; product placement on TV: the research; projections: product placement in the overall marketing strategy; conclusions; references. Thesis consists of: 93 p. texts without appendixes, 45 pictures, 20 tables, and 54 bibliographical entries. Appendixes included.eng
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe naginėjamos problemos, sietinos su paslėptąja reklama televizijoje. Pastebėjus tendencingą jos naudojimo augimą, atsirado susidomėjimas išsiaiškinti, kokį poveikį ji turi vartotojų elgesiui, taip pat, ar marketingo teorijoje jai skiriamas dėmesys priimant strateginius marketingo sprendimus. Atlikus marketingo literatūros analizę ir sisteminimą, buvo pasiūlyti keli paslėptosios reklamos televizijoje taikymo būdai rengiant marketingo strategiją. Buvo atliktas kiekybinis tyrimas, pagrįstas statistiniais duomenimis ir klausimynu. Pagal gautus rezultatus buvo parinkta ir patvirtinta viena iš galimybių, kuri labiausiai atitiko realią situaciją. Ši galimybė buvo įtraukta į visą marketingo strategijos rengimo procesą tam, kad būtų atskleista jos vieta marketingo strategijoje ir įrodyta jos svarba. Vertinant teorinius ir praktinius paslėptosios reklamos aspektus televizijoje, buvo atskleista jos svarba bei nauda. Kad darbo rezultatai būtų patikimi ir teisingi, buvo naudojami prognozavimo, koreliacinės analizės ir imties plano sudarymo įrankiai. Darbą sudaro 7 dalys: įvadas; veiksniai, sąlygojantys tyrimą: problemos; paslėptosios reklamos vieta marketingo teorijoje; paslėptoji reklama televizijoje: tyrimas; projekcija: paslėptosios reklamos vieta marketingo strategijoje; išvados; literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 93 p. teksto be priedų, 45 iliustr., 20 lent., 54 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent106 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2017375/datastreams/ATTACHMENT_2017378/content
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2017375/datastreams/MAIN/content
dc.titleProduct Placement on The Television
dc.title.alternativePaslėptoji reklama televizijoje
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltatsitikimas
dc.subject.ltįtraukimas
dc.subject.ltmarketingo strategijos rengimo procesas
dc.subject.ltpaslėptoji reklama
dc.subject.ltrėmimo priemonės
dc.subject.eninvolvement
dc.subject.enmarketing strategy planning process
dc.subject.enoccurrences
dc.subject.enproduct placement
dc.subject.enpromotional tools
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2017375


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą