Show simple item record

dc.contributor.authorStravinskas, Saulius
dc.date.accessioned2023-09-18T09:01:54Z
dc.date.available2023-09-18T09:01:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109584
dc.description.abstractBaigiamajame darbe nagrinėjamas lengvųjų automobilių stabdymo procesas, automobilius bandant ant ritininio stabdžių efektyvumo patikros stendo. Pagrindinis tikslas – įvertinant automobilio masę ir atitinkamų ašių maksimalią stabdymo jėgą, nustatyti, kokia galėtų būti stabdžių paminos nuspaudimo jėga. Šie duomenys gali būti pritaikyti praktikoje, pavyzdžiui, atliekant automobilių techninę apžiūrą. Eksperimentiniuose tyrimuose naudoti būgniniai stabdžių efektyvumo patikros stendai. Stabdžių paminos nuspaudimo jėga matuota prietaisu VZM 100. Darbe pateikta eksperimentinių tyrimų rezultatų analizė. Gauti santykiniai dydžiai, pagal kuriuos galima spręsti apie lengvųjų automobilių stabdymo efektyvumą. Sudarytas matematinės statistikos modelis. Suformuluotos išvados ir pasiūlymai. Darbo apimtis 60 p. teksto be priedų, 40 paveikslų, 18 lentelių.lit
dc.description.abstractIn this Master Thesis is explored braking process on a roller brake test stand. The main aim – to estimate maximum pedal depress force while mass of automobile and braking forces are known. The following data could be used practically, for example, in technical inspection centers. Brakes efficiency tests were performed on a roller brake test stands. Brake pedal depress force was measured with VZM 100. There are represented results and main dependences of exploration, also a mathematical statistical model. The scope of the present paper - 60 P. 40 figures, 18 tables.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent67 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsPrieinamas tik institucijos intranete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2144034/datastreams/MAIN/content
dc.titleLengvųjų automobilių stabdymo parametrų tyrimas
dc.title.alternativeThe research of automobiles braking parameters
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltStabdymo efektyvumas
dc.subject.ltstabdžių paminos nuspaudimo jėga
dc.subject.ltritininis stabdžių efektyvumo patikros stendas
dc.subject.ltautomobilio masė
dc.subject.ltstabdymo jėgos.
dc.subject.enBrakes efficiency
dc.subject.enbrake pedal depress force
dc.subject.enroller brake test stand
dc.subject.enmass of automobile
dc.subject.enbrake forces.
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2144034


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record