dc.contributor.author | Stravinskas, Saulius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T09:01:54Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T09:01:54Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109584 | |
dc.description.abstract | Baigiamajame darbe nagrinėjamas lengvųjų automobilių stabdymo procesas, automobilius bandant ant ritininio stabdžių efektyvumo patikros stendo. Pagrindinis tikslas – įvertinant automobilio masę ir atitinkamų ašių maksimalią stabdymo jėgą, nustatyti, kokia galėtų būti stabdžių paminos nuspaudimo jėga. Šie duomenys gali būti pritaikyti praktikoje, pavyzdžiui, atliekant automobilių techninę apžiūrą. Eksperimentiniuose tyrimuose naudoti būgniniai stabdžių efektyvumo patikros stendai. Stabdžių paminos nuspaudimo jėga matuota prietaisu VZM 100. Darbe pateikta eksperimentinių tyrimų rezultatų analizė. Gauti santykiniai dydžiai, pagal kuriuos galima spręsti apie lengvųjų automobilių stabdymo efektyvumą. Sudarytas matematinės statistikos modelis. Suformuluotos išvados ir pasiūlymai. Darbo apimtis 60 p. teksto be priedų, 40 paveikslų, 18 lentelių. | lit |
dc.description.abstract | In this Master Thesis is explored braking process on a roller brake test stand. The main aim – to estimate maximum pedal depress force while mass of automobile and braking forces are known. The following data could be used practically, for example, in technical inspection centers. Brakes efficiency tests were performed on a roller brake test stands. Brake pedal depress force was measured with VZM 100. There are represented results and main dependences of exploration, also a mathematical statistical model. The scope of the present paper - 60 P. 40 figures, 18 tables. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | 67 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.rights | Prieinamas tik institucijos intranete | |
dc.source.uri | https://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2144034/datastreams/MAIN/content | |
dc.title | Lengvųjų automobilių stabdymo parametrų tyrimas | |
dc.title.alternative | The research of automobiles braking parameters | |
dc.type | Magistro darbas / Master thesis | |
dc.type.pubtype | ETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | Stabdymo efektyvumas | |
dc.subject.lt | stabdžių paminos nuspaudimo jėga | |
dc.subject.lt | ritininis stabdžių efektyvumo patikros stendas | |
dc.subject.lt | automobilio masė | |
dc.subject.lt | stabdymo jėgos. | |
dc.subject.en | Brakes efficiency | |
dc.subject.en | brake pedal depress force | |
dc.subject.en | roller brake test stand | |
dc.subject.en | mass of automobile | |
dc.subject.en | brake forces. | |
dc.publisher.name | Lithuanian Academic Libraries Network (LABT) | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 2144034 | |