Show simple item record

dc.contributor.authorKalinina, Viktorija
dc.date.accessioned2023-09-18T09:01:54Z
dc.date.available2023-09-18T09:01:54Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109585
dc.description.abstractBaigiamajame magistro darbe nagrinėjami verslo organizacijų ypatumai, pareigybių skirtumai, emocinio intelekto svarba įmonės veikloje, pateikiami socialinių gebėjimų tobulinimo modeliai, aptariamos priemonės. Išnagrinėti pagrindiniai D. Golemano ir P. Salovey bei D. Mayerio emocinio intelekto modeliai – keturių šakų emocinio intelekto modelis bei emocinių kompetencijų struktūra, išanalizuoti trys populiariausi tyrimo metodai – EQ-i, MSCEIT, ECI. Tiriamojoje dalyje analizuojamas darbdavių ir darbuotojų požiūris į emocinius rodiklius organizacijoje. Atlikus anketinę apklausą buvo įvertinti ir apibendrinti rezultatai, išskirtos problemos ir pateikiamos tobulinimo galimybės. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius emocinio intelekto taikymo aspektus, pateikiamas verslo organizacijos emocinio intelekto projektavimo modelis. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teorinė, praktinė bei tiriamoji dalys, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 56 p. teksto be priedų, 9 lentelės, 33 paveikslai, 42 bibliografiniai šaltiniai, 4 priedai.lit
dc.description.abstractThe final paper of master presents business organizations characteristics, job differences, the importance of emotional intelligence in business organizations. Social skills development modelsare presented also. The main emotional inteligence models by D. Goleman, P. Salovey and D. Mayer as well as four branch emotional inteligence model and the structure of emotional competence were examined in this master thesis. Also three most popular research methods were analyzed - EQ-I, MSCEIT and ECI. The employers and emploees attitude to the emotional indicators in the organization was analysed in this study. The questionnaire survey was carried out and results were evaluated and summarized. Main problems were pointed out and improvement options were suggested. A desing model of business organization emotional intelligence was suggested after examining theoretical and practical aspects of emotional intelligence aplications. Structure: introduction, theoretical, practical and research parts, conclusions and suggestions, references. Thesis consist of 56 p. without appendixes, 9 tables, 33 figures, 42 references. Appendixes included.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent82 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2017893/datastreams/MAIN/content
dc.titleVerslo organizacijos emocinio intelekto modelio projektavimas
dc.title.alternativeDesign of Emotional Intelligence Model in Business Organization
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltemocinis intelektas
dc.subject.ltverslo organizacija
dc.subject.ltlyderystė
dc.subject.ltmodelis
dc.subject.enemotional intelligence
dc.subject.enbusiness organisation
dc.subject.enleadership
dc.subject.enmodel
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2017893


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record