Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorJokubauskas, Andrius
dc.date.accessioned2023-09-18T09:02:00Z
dc.date.available2023-09-18T09:02:00Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109616
dc.description.abstractBaigiamojo darbo teorinėje dalyje apžvelgiama mokslinė literatūra darbo tematika — analizuojama, kokie veiksniai daro įtaką ledodaros procesams, kaip nuo skirtingų parametrų priklauso lėktuvo apledėjimas. Taip pat aiškinamasi, kaip skirtingų tipų ledas paveikia profilių aerodinamines charakteristikas. Tiriamojoje darbo dalyje analizuojama, kaip šerkšnas paveikia kai kurių lėktuvo CESSNA-172 dalių aerodinamines charakteristikas. Lyginami šių dalių aerodinaminiai koeficientai, kai dalys švarios ir kai jos su šerkšnu. Šerkšno poveikis modeliuojamas priartinant oro srauto virsmo iš laminarinio į turbulencinį vietą prie priekinės profilių briaunos. Šis tyrimas atliekamas programa XFLR5. Taip pat darbo tiriamojoje dalyje skaičiuojama, kiek padidėja lėktuvo masė jo sparnui bei horizontaliam stabilizatoriui apledėjus tam tikros, pasirinktos formos ledu.lit
dc.description.abstractScientific literature is reviewed in the theoretical part of this thesis — factors influencing icing processes are analyzed and different parameters affecting aircraft icing are studied. It is also studied how different types of ice influence the aerodynamic characteristics of airfoils. The affect of rime ice on some particular parts of aircraft CESSNA-172 aerodynamic characteristics is explored in the research part of this thesis. The aerodynamic coefficients of these parts are compared while simulating rime ice on them. The effect of rime ice is simulated by bringing the laminar-turbulent transition point closer to the leading edge of the airfoils. Program XFLR5 is used for the analysis. The increase of mass due ice on the wing and the horizontal stabilizer is also calculated in the research part of this thesis.eng
dc.formatPDF
dc.format.extent61 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsNeprieinamas
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2147803/datastreams/MAIN/content
dc.titleLėktuvo CESSNA-172 aerodinaminių charakteristikų tyrimas esant apledėjimui
dc.title.alternativeAnalysis of airplane CESSNA-172 aerodynamic characteristics during icing conditions
dc.typeMagistro darbas / Master thesis
dc.type.pubtypeETD_MGR - Magistro darbas / Master thesis
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltCESSNA-172
dc.subject.ltaerodinaminės charakteristikos
dc.subject.ltapledėjimas
dc.subject.ltšerkšnas
dc.subject.enCESSNA-172
dc.subject.enaerodynamic characteristics
dc.subject.enicing
dc.subject.enrime ice
dc.publisher.nameLithuanian Academic Libraries Network (LABT)
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba2147803


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą